Atigris és e-Corvina együttműködés az iratkezelés területén
Együttműködési megállapodást írt alá az ATIGRIS Informatika ZRt és az e-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft, amely alapján közösen új verziójú iratkezelő rendszert fejlesztenek az ATIGRIS ZRt FilingDoc 2.0-s és az adActa.Net 4.4 iratkezelő rendszerekre alapozva.
Az új rendszer ötvözni fogja a két régi rendszerben meglévő előnyöket, nagymértékű sebességnövekedést és korszerű technológiát (Microsoft SQL 2005, .NET 2.0) kínálva az ügyfelek számára. Az új rendszer elnevezése az ATIGRIS ZRt ügyfeleinél „FilingDoc 3.0 powered by adActa” lesz, az e-Corvina ügyfelei pedig verziószám növeléssel, adActa.Net 4.5 verzióként vehetik majd használatba az új szolgáltatásokat.
A fejlesztési projekt előrehaladott fázisban van, már a migrációs modul fejlesztése folyik. Az új rendszer hamarosan megkapja a BM-IHM-NKÖM 24/2006. rendelet szerinti minősítést, hogy a közszolgálatot ellátó intézményekben is alkalmazni lehessen, de rugalmasan konfigurálható marad arra az esetre is, ha éppen nem a közigazgatás szigorú szabályai szerint kell az adott iratkezelési, iktatási folyamatokat megvalósítani. Így a rendszer a jelenlegi fő ügyfélbázist alkotó pénzügyi és szolgáltató vállalatok dokumentumkezelési feladatainak támogatását a továbbiakban is rugalmasan biztosítja.
Az új rendszert megvásároló ügyfelek kétszeresen is jól járnak, hiszen egyrészt két jól kidolgozott termékből kialakított és jelentős ügyfélkör tapasztalataira építkező, szofisztikált terméket kapnak, de ezen felül az e-Corvina és az ATIGRIS által nyújtott szoftvertámogatással olyan fejlesztői és üzemeltetői háttér is rendelkezésükre áll majd, amely kizárólag erre a területre fókuszál, így kiemelten képes kezelni az ügyfelek legkisebb kérését, igényét is.
Az ATIGRIS kedvezményes konstrukcióval támogatja ügyfeleit az upgrade elvégzésében, célja, hogy legkésőbb 2008 év végéig az összes, FilingDoc 2.0-t futtató ügyfél átállhasson az új termék használatára.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.