Mobilreklám-céget vesz a Nokia

Genda Csongor Zoltán, 2007. szeptember 18. 20:13

A Nokia képviselői bejelentették, hogy vállalatuk hamarosan felvásárolja az Enpocket nevű mobilreklám-specialistát.

A Nokia hitelt adott a mobilreklám-piac óriási növekedését előrejelző prognózisoknak, és az amerikai Enpocket bekebelezésével akar erősíteni ezen a területen. A felek nem hozták nyilvánosságra, hogy a finn gyártó milyen nagyságrendű összeget fizet a tengerentúli vállalkozásért. A hivatalos közlemény szerint az ügyletet még jövő hónapban lezárják, mikortól kezdődően a reklámspecialista a Nokia Software & Services üzletágának felügyelete alatt fog majd tovább működni. A bosztoni székhelyű cég főbb tevékenységei közé tartozik a mobilplatformra írt hirdetések (SMS, MMS, WAP, videó) kiszolgálása, kampányok megszervezése és a hatékonyságelemzés. A 120 alkalmazottat számláló vállalkozás olyan ügyfelekkel áll szerződésben, mint a Vodafone, a Sprint Nextel vagy a Pepsi és a Hyundai.

Kulcsszavak: Nokia +céginfo marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01