Boltokban az Xbox-os Halo 3
Az éjféli premier előtt órákkal hosszú sorok alakultak ki az amerikai üzletek előtt, azonban semmilyen incidensről vagy egyéb problémáról nem érkezett hír. A Reuters által megkérdezett első vásárlók mind lelkesen nyilatkoztak a játékról, hozzátéve, hogy sokukat éppen a Halo széria késztette arra, hogy az Xbox 360-at válasszák. A Microsoft 2004-ben 125 millió dollár értékben adott el Halo 2 kópiákat az első napon, most pedig a harmadik epizóddal szeretnék elérni a 140 milliót, amivel felülmúlnák minden idők legnagyobb bevételét hozó mozipremierjét is – igaz persze, hogy egy mozijegy jóval kevesebbe kerül, mint a Halo 3 egy példánya. A Microsoft 2005. novemberben dobta piacra az Xbox 360 játékkonzolt, ám a készülék az eddigi viszonylag kedvező eladási mutatók ellenére egyelőre nem hozott profitot a cégnek. A vállalat reményei szerint a Halo 3 sorsfordító mérföldkőnek bizonyul majd ebben a tekintetben, habár az is valószínű, hogy az új játék sikere önmagában nem mozdítja majd elő túlzott mértékben a már két éve a piacon lévő konzol eladásait.
Az utolsó generációs játékkonzolok közül az újfajta szemléletet hozó, a videójátékokat eddig nemigen kultiváló női és idősebb célcsoportokat is magával ragadó, és nem mellékesen vetélytársainál olcsóbb Nintendo Wii a legnépszerűbb világszerte. Ugyanakkor a riválisainál egy évvel korábban érkezett Xbox 360 is viszonylag stabil pozíciót vívott ki magának, éppen a sikeres játékprogramoknak köszönhetően. Eközben az utóbbi idők amerikai árcsökkentéseinek hatására a Sony PlayStation 3 is kezd lassan magára találni, azonban újabb hátrányt jelent a Sony számára, hogy miközben a Nintendónak ott van a Zelda és a sportjátékok, a Microsoftnak pedig a Halo 3, addig a talán legfontosabb PlayStation játéknak számító Grand Theft Auto IV október helyett csak jövő tavasszal kerül kiadásra.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.