Adverticum: az idén is 40 százalék körüli árbevétel-növekedés

MTI Sajtóadatbank, 2007. október 30. 09:24

Az Adverticum Zrt. online hirdetéskiszolgáló  az idén szeptember végére megközelítette tavalyi egész éves, 250,1 millió forintos bevételét, ami alapján a cég vezetése arra számít, hogy 2007-ben is a 2006. évihez hasonló, 40 százalék körüli növekedést tudnak elérni.

Szabó Hédy vezérigazgató az MTI-nek elmondta, hogy az idei év a terjeszkedésé: leányvállalatok alapítását kezdték meg Szerbiában, Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, amelyek lendületbe hozását a jövő évre várják, s ez újabb dinamikát adhat a további bevételnövekedésnek.

Korábbi közlés szerint az Adverticum Zrt. az idén az első félévben 116,6 millió forint árbevételt és 11,5 millió forint adózás előtti profitot ért el, a tavalyi egész éves 250,1 milliós bevétel és 29,255 millió forintos nyereség után. A társaság adózott eredménye 2006-ban 24,36 millió forint volt.

A cég egy évvel korábban, 2005-ben 180,9 milliós árbevétel mellett 1,04 milliós adó előtti eredményt könyvelhetett el.

Az elmúlt öt év dinamikus bővülése alapján a cég az idén 14. lett a Deloitte Fast 50 listáján, amely Közép-Európa leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait rangsorolja. A listára bejutott 11 magyar cég között az Adverticum a 3. legjobb helyezést érte el. (A Deloitte a győzteseket a 2002-2006-os időszak százalékos árbevétel-növekedése alapján választotta ki, azon cégek közül, amelyek 2002-től kezdve legalább 50 ezer euró árbevétellel és közép-európai székhellyel rendelkeznek, illetve olyan saját technológiával, amely jelentős mértékben hozzájárult az eredmény eléréséhez.)

Mint Szabó Hédy elmondta, a Deloitte által vizsgált öt évben a cég 862 százalékos bevételnövekedést ért el.

Az Adverticum egyébként tavaly ötödik lett a Fast 50 verseny Rising Star kategóriájában, amely a hároméves fejlődést méri, és a tavalyi 40 százalékos árbevétel-növekedéssel az idén már az ötéves megmérettetésben is sikerült az élmezőnybe kerülni - jegyezte meg a vezérigazgató.

Az Adverticum Zrt.-t 2001-ben alapították 24,5 millió forintos alaptőkével, a cég 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti hirdetéskiszolgáló rendszerét. Az Adverticum AdServer jelenleg a magyarországi weboldalak közel 90 százalékán biztosítja internetes reklámok megjelenését és menedzselését - közölte a cég az MTI-vel.

Kulcsszavak: +céginfo Adverticum

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat. 

2024. június 17. 13:20

Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra

Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.

2024. június 17. 11:28

K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz

Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor. 

2024. június 17. 09:55

Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel

Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.

2024. június 15. 11:48

Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását

Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét. 

2024. június 14. 19:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30