A legjobb hazai vállalati weboldal
A Halvarsson & Hallvarsson (H&H) piacvezető svéd pénzügyi kommunikációs tanácsadó cég 1997 óta végez felméréseket vállalati weboldalak körében, és ennek során évente mintegy 500-600 céges honlapot elemez. A ranglista összeállításánál elsősorban a befektetők, elemzők és üzleti újságírók vállalati honlapokkal szemben támasztott igényeire fókuszálnak. Kiemelkedő figyelmet fordítanak például a pénzügyi és befektetői információk könnyű, angol nyelven történő elérhetőségére. Emellett a pontozásban fontos szempontot jelentenek a vállalatirányításról, társadalmi szerepvállalásról szóló információk, az általános céginformációs oldalak, a felhasználóbarát sajtószoba, és nem utolsó sorban az új technológiák, interaktív funkciók alkalmazása az adott honlapon. A cég évről évre megújítja szempontrendszerét, az idén még nagyobb hangsúlyt kapott az értékelésben a funkcionalitás és a navigálhatóság.
A H&H az idén rangsorolt első alkalommal magyarországi vállalati honlapokat is. A megvizsgált 11 honlap közül a Magyar Telekom weboldala végzett az első helyen. A honlap arculattervezésében és struktúrakialakításában a Kirowski nyújtott segítséget. Az európai listán is egy távközlési cég végzett az élen, a Telecom Italia nyerte el a legjobb céges weboldal címet.
A H&H felméréséből az is jól látszik, hogy a vállalati honlapok jelentősége folyamatosan nő. A felmérésben részt vevő befektetők, pénzügyi elemzők és üzleti újságírók 80 százaléka állandó internetkapcsolat mellett végzi munkáját, és 90 százalékuk szerint a vállalati weboldalak jelentik a legfontosabb pénzügyi információforrást a tőzsdén jegyzett társaságok esetében.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
- Magyar Telekom: a karcsúsítás 2008 végéig folytatódik
- A Magyar Telekom továbbjutott a Telekom Slovenije privatizációs pályázatán
- Sok érdeklődő a Telekom Slovenijére, a Deutsche Telekom a Magyar Telekom révén is pályázik
- Ismét a Magyar Telekom a legjobb a hazai cégek elszámoltathatósági rangsorában
- Concorde: a vártnál borúlátóbb a Magyar Telekom
- Az MTelekom regisztrált a Telekom Slovenije privatizációs tenderén
- Egyesült a T-Online hozzáférési üzletága és az Emitel a Magyar Telekommal
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel a létszámleépítésről
- A Magyar Telekom a Telekom Slovenije privatizációs pályázói között?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.