Az EQnet újabb ügyfélkört vásárolt
A magyar tulajdonú EQnet Infokommunikációs Kft. megvásárolta az Internext Studió Kft. mintegy félezres létszámú ügyfélkörét, így a társaság - a legutóbbi két akvizícióval együtt - már tízezres nagyságrendű ügyfélkörrel rendelkezik - közölte Gaur Tamás, az EQnet vezérigazgatója az MTI-vel.
A telekommunikációs szolgáltató EQnet stratégiájának megfelelően nem társasági tulajdont vásárol, hanem piacot. Legutóbb az Inter.net Magyarország Kft. és a Meditcom Kft. internetszolgáltatói üzletágát vásárolták meg. A három akvizícióra több százmillió forintot költöttek, de az MTI kérdésére a társaságnál nem kívánták megmondani a pontos összeget.
Az idén az EQnet 600 millió forint árbevételt vár, és 2010-ben már közel kétmilliárd forint bevétellel számol.
A vezérigazgató reményei szerint a dinamikus fejlődés lehetővé teszi, hogy a cég a tőzsdén is megjelenjen, de még csak az elképzelések között szerepel a tőzsdeképes cégek klubtagsága.
Kapcsolódó cikkek
- Az Adverticum Zrt. újabb üzleti sikere
- A Konica Minolta nyilvánosságra hozta első félévi pénzügyi eredményeit
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- Logisztikai központot avatott a Nokia Komáromban
- A Smith Micro felvásárolja az e frontier szoftverházat
- Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM
- Cégvásárlással erősíti jogosultságkezelési portfolióját a Sun
- Beindult a termelés a Dell lengyelországi gyárában
- VirusBuster: tíz éve az élvonalban
- Sybase: SAUC konferencia Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.