Lenovo: új gyár Lengyelországban
A Lenovo új gyártási és kivitelezési központot nyit a lengyelországi Legnica speciális gazdasági zónában. A létesítmény a régió európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) ügyfelei igényeinek kiszolgálására jött létre. Az üzem a termék-összeszereléstől és konfigurálástól kezdve a logisztikai szolgáltatásokon át a további speciális szolgáltatásokig - mint az egyéni lemezkép telepítése és a leltári címke elkészítése és felragasztása - számos tevékenységet fog ellátni.
Az új, 30 000 négyzetméter területű gyár az alsó-sziléziai Legnica speciális gazdasági zónában fog felépülni és várhatóan 2008 harmadik negyedévében kezdi meg működését. Az üzem kezdeti gyártási kapacitása több mint kétmillió asztali számítógép lesz évente. A befektetés teljes összegét több mint 20 millió dollárra becsülik, amibe beletartozik az üzem létesítése, a gyártósorok kialakítása, az eszközök beszerzése, a fizetések, a helyi, regionális és országos adók és további járulékok. A Lenovo körülbelül 1000 embert fog alkalmazni Lengyelországban, ha a gyár elkezdi működését.
Az új lengyel üzemmel - amely az ötödik új gyár és logisztikai központ, amelyet a Lenovo ebben az évben bejelentett - a Lenovo globális gyártói jelenléte négy kontinensre és öt országra növekszik. Lengyelországon kívül a kínai Sanghajban, az indiai Baddiban és a mexikói Monterreyben gyártóközpont, míg az egyesült államokbeli Észak-Karolinában logisztikai központ létesítését jelentette be a Lenovo 2007-ben.
A további befektetésekkel és a Lenovo termékek iránti kereslet kielégítésével a kulcsfontosságú piacokon a cég csökkenti költségeit, lerövidíti a szállítási időt, valamint olyan speciális szolgáltatásokat nyújt európai ügyfeleinek, amilyenre azoknak szükségük van.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Egy gondolattal gyorsabban
- Az innováció, ami számít... - A Ricoh Global jövőképe
- A Philips 2,7 milliárd dollárt ajánl az amerikai Genlyte-ért
- Megnyílt a kétezredik T-Mobile-üzlet Európában
- Megújuló energiaforrást használ a Pannon új székháza
- Az EQnet újabb ügyfélkört vásárolt
- Az Adverticum Zrt. újabb üzleti sikere
- A Konica Minolta nyilvánosságra hozta első félévi pénzügyi eredményeit
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.
Lemaradunk, ha nem tanuljuk meg használni a mesterséges intelligenciát
Megállíthatatlan a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása a magyar iskolákban: a tanárok közel 40 százaléka és a diákok harmada rendszeresen használja a technológiát, amely tízből kilenc pedagógus szerint 2-3 éven belül át fogja alakítani az oktatást.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.