Új értékesítési igazgató az EnterNet-nél
2007. október 15-től dr. Andrejszki Richárd az EnterNet cégcsoport új értékesítési igazgatója. A jogász-közgazdász végzettségű szakember feladatai közé tartozik az értékesítési folyamatok reorganizálása, a társaság direkt sales tevékenységének az aktívabbá tétele, valamint új infokommunikációs szolgáltatások bevezetésének az előkészítése.
Dr. Andrejszki Richárd karrierjét ügyvédi irodákban kezdte. A marketing és értékesítés területe mellett véglegesen 2003-ban döntött, a NetCall Távközlési Rt.-nél értékesítési és marketingigazgatóként dolgozott. 2004-ben, néhány társával megalapította az Unicomm – United Communication Távközlési Szolgáltató Társaságot, ahol az ügyvezető igazgatói feladatokat látta el. A társaság sikerességét bizonyítja, hogy két és fél év alatt sikerült üzleti ügyfeleinek számát meghússzoroznia.
A két, jogi és közgazdászdiplomával rendelkező szakember jelenleg az ELTE továbbképző intézetében gazdasági büntetőjogász végzettségének megszerzésére készül. Kevés szabadidejében Andrejszki sokat olvas, illetve futballozik és bokszol.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető igazgató a NextiraOne Magyarország Kft. élén
- Tovább bővítette vidéki ügyfélszolgálatainak számát az EnterNet
- Nordberg a Szilícium-völgyben folytatja
- A technológiai vezér is elhagyja a Motorolát
- Távozik az ASVA igazgatója
- Távozik a Motorola vezérigazgatója
- Sun: új marketingvezető, négy új berendezés
- Felsővezetők új pozícióban a Xeroxnál
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Pataki Dániel az RSPG alelnöke
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.