Felsővezetők új pozícióban a Xeroxnál
A Xerox Magyarország Kft. két új felsővezetőt nevezett ki idén ősszel. Elődjeik nemzetközi szinten folytatják pályafutásukat a Xeroxnál.
A Xerox egyúttal személyváltozást jelent be a következő üzletágvezetői pozíció tekintetében is: 2007. november 1-jétől Kányi Tamás (31) a Xerox Magyarország Kft. irodatechnikai üzletágának regionális (Magyarországon kívül Horvátországra és Szlovéniára kiterjedő) kereskedelmi igazgatója. Az új felsővezető legfőbb feladatának tekinti, hogy olyan üzleti modellt és partnerstratégiát valósítson meg, amellyel a Xerox a márkakereskedőkkel együttműködve hosszút távon is megőrzi meghatározó piaci szerepét a közép- és nagy teljesítményű irodatechnikai dokumentumkezelő berendezések piacán. Kányi Tamás 2003-ban csatlakozott a Xeroxhoz, ezt megelőzően a cég márkakereskedői partnerhálózatának vezetője volt. Felsővezetői pozícióba történő kinevezésével Novák Miklóst (44) váltja, aki a Xerox szlovén leányvállalatának ügyvezető igazgatójaként folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnök és új vezérigazgató az Antenna Hungáriánál
- Pataki Dániel az RSPG alelnöke
- Távozik az Ericsson-elnök
- Stewart Oldroyd lett az SAP Hungary ügyvezető igazgatója
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Új vezető az Allied Telesis-nél
- Uj CEO az Adobe-nál
- Leváltották a Time Warner vezérigazgatóját
- Új-zélandi ügyvéd Vint Cerf utódja az ICANN élén
- Új színes Xerox multifunkciós eszközök
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.