Reklámok az MSN mobilportálon
A kezdeményezés révén e héttől reklámcsíkok fognak megjelenni az oldalon, elsőként a Bank of America, a Paramount Pictures és a Jaguar reklámjaival. A Microsoft a megoldással nem egy üres piacra érkezik; fő online versenytársai, a Google és a Yahoo egy ideje már hirdetésekkel üzemeltetik mobiltelefonos tartalomszolgáltató portáljaikat és kisebb úttörő cégek is jelen vannak itt saját termékeikkel. A lépés ugyanakkor biztos jele annak, hogy a mobiltelefonos internet a technológiai nehézségekből és a szolgáltatások áttekinthetetlenségéből eredő sokéves vajúdás után végre valóban kezd széles körben elterjedni.
Az MSN Mobile számítógépes nagy testvéréhez (új néven Windows Live) hasonlóan híreket és mindenféle hasznos információkat kínál, emellett pedig közvetlen hozzáférést biztosít a Hotmail levelezőhöz, az MSN Messenger azonnali üzenetküldőhöz, illetve a Spaces közösségi oldalhoz.
Kapcsolódó cikkek
- 80 ezerrel több mobil-előfizető októberben
- 15 éves az SMS
- A mobil-előfizetések száma elérte a 10,5 milliót
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Google- és SAP-alkalmazások az iPhone-hoz
- A BMF hallgatói a Pannon Mobil Internettel is jelentkezhetnek vizsgáikra
- 1 évig ingyenes zeneletöltés a Nokia zenetelefonokkal
- Google mobiltérkép GPS helyett
- Unaloműző mobilszoftver
- Avaya one-X Mobile: kommunikációs megoldások a mobilkészülékek legszélesebb körére
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.