Önálló játékfejlesztővé lép elő az amerikai hadsereg
A US-Army ez idáig is fontos szereplő volt a videójátékok piacán, ugyanis a külső cégeket nem csupán anyagilag támogatták, hanem szakértelmüket is a fejlesztők rendelkezésére bocsátották, hogy azok minél élethűbb háborús és lövöldözős game-eket készíthessenek. A hadsereg azonban nemrég életre hívta a Training and Doctrine Command’s (TRADOC) nevű részleget, s így mostantól saját programozóikkal fogják elvégeztetni azokat a munkákat, amelyekkel ez idáig a partnercégeket bízták meg. A cél a jelenlegieknél is jobb, realisztikusabb szimulációk készítése, melyekkel aztán gyakorlatozhatnak a katonák. A TRADOC játékait azonban nem csupán a szolgálatban lévők képzésére fogják használni, hanem megjelennek azok majd a kereskedelmi forgalomban is.
Kapcsolódó cikkek
- A Wii és az iPod vezetik a karácsonyi kívánságlistát
- Nintendo: raktárhiány miatt nincs reklám
- Különleges Dell WoW laptop 4500 dollárért
- Terminátor videójáték, még a film előtt
- Létrejön a világ legnagyobb játékfejlesztője: 18 milliárd dolláros üzlet
- Nintendoval tanulnak angolul a japán gyerekek
- Megugró PS3 eladások az árcsökkentés után
- Mobiltévé a Nintendo DS-en
- Roham a Nintendo mobiltévé kiegészítőért, lefagyott weboldal
- Közvetlenül PC-ről is elérhető lett az internetes PlayStation Store
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa
A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját
A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.