Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés

forrás Prim Online, 2008. január 14. 10:31

A Sony Ericsson négy éves szponzorációs szerződést írt alá Maria Sharapova teniszcsillaggal, hogy a vállalat első nemzetközi márkanagykövete legyen.

Az idén áprilisban 21. életévét betöltő, kiemelkedően tehetséges orosz sportolónő egy sor új, innovatív vásárlói márkakampányban vesz majd részt, hogy mozgósítsa a Sony Ericsson meghatározó célközönségét, ami Maria teniszpályán kívüli szerepeltetésével valósul meg. Maria a Sony Ericsson dizájn csapatával is együtt fog dolgozni egyes termékek és kiegészítők fejlesztésében. A megállapodás kiegészíti a WTA Tour versenysorozat 2005 januárjában aláírt hat éves, 88 millió dolláros névadó szponzorálási szerződését, amely a női sporttörténelem legnagyobb értékű támogatása.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új gyártóbázist nyit az Eaton Finnországban

A szünetmentes tápegységek (UPS) piacán tapasztalható erős növekedésre reagálva az Eaton egy új, korszerű üzemmel növeli gyártókapacitását Helsinkiben. Az UPS-rendszerek iránt különösen az adatközpontok ágazatában nagy a kereslet, ahol az AI-alapú alkalmazások és a digitális adatkezelés nagy feldolgozási igényei miatt létfontosságú a folyamatos áramellátás és valószínűsíthető a bővítés szükségessége. Ezeket a rendszereket széles körben használják az áramkimaradások és a feszültségingadozások ellen, mind a kereskedelmi és ipari épületekben, mind pedig az egészségügyi ágazatban egyaránt.

2024. május 29. 17:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52