Pénzvilág: újabb lépéssel közelebb a CODA 2go számviteli rendszer

Kovács Attila, 2008. január 25. 17:51

A pénzügyi programrendszerek fejlesztőjeként ismert angol CODA Group bejelentette, hogy lezárult az on-demand megoldásokra kialakítandó CODA 2go globális számviteli rendszer létrehozásának első szakasza. A CODA hatékony globális számviteli rendszere olyan on-demand pénzügyi megoldásokat kínál majd, amelyek egyaránt megfelelnek a kis-, a közepes és a nagyvállalatok igényeinek is.

A vadonatúj fejlesztés egy – a salesforce.com platformra épülő - integrált vevőszámla-feldolgozó csomag, amely a Salesforce CRM alkalmazásainak hatékony kiegészítése, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen gombnyomással létrehozzanak egy számlát, amely ezt követően automatikusan könyvelődik a vevői főkönyvre, leegyszerűsítve ezzel az értékesítési folyamatot. Az új CODA 2go terméket a tervek szerint 2008 májusában, az első európai Dreamforce rendezvényen, Londonban mutatják be „élőben”. Az előzetes hírek szerint a Vevői követelések - szolgáltatás modul támogatja majd az order-to-cash folyamatait, beleértve a vevői számlák kiállítását, a készpénzkönyvelést és a készpénz-menedzsmentet. A felhasználók a Salesforce CRM alkalmazásban nyilvántartott eladási megbízásokból származó követeléseiket gyorsabban válthatják készpénzre, egyszerűbben kezelhetik ügyfélszámláikat és csökkenthetik a működéshez szükséges tőke nagyságát.

A Force.com platformra készülő, multi-funkcionalitású CODA 2go fejlesztésének következő egységei általános főkönyvi, beszerzési és egyéb számviteli folyamatokhoz kapcsolódó rendszereket foglalnak majd magukban, amelyek teljes átláthatóságot és ellenőrizhetőséget biztosítanak a vállalat pénzügyeivel kapcsolatosan. A fejlesztési munka támogatása érdekében a CODA cég blogot is indított, amely folyamatosan frissülő információkat tartalmaz a CODA 2go fejlesztésének aktuális kérdéseivel kapcsolatosan, a pénzügyi és informatikai szakemberek, illetve a salesforce.com ügyfeleinek tájékoztatása céljából.

További információ:
http://blog.coda2go.com/
www.force.com

Kulcsszavak: Coda-hu ügyvitel pénzügy

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01