Az EMC Magyarország Kft. megerősítette helyi szervezetét
A regionális személyi fejlesztésekkel összhangban Magyarországon is jelentős bővülést hajtott végre az EMC, mely várhatóan tovább folytatódik az idei évben is. A piac teljesebb kiszolgálása azt követeli, hogy a hagyományos mátrix szervezet a lehetőségek szerint minél teljesebben kiépüljön.
Az elmúlt évi szervezetfejlesztés elsősorban ezt célozta:
új vezető: Ákos György ügyvezető igazgató (korábban Synergon, IBM)
új partnerkapcsolati vezető: Balogh Attila partnerkapcsolati igazgató (korábban IBM)
új szektorvezetők: ipar, kereskedelem: Vas István kereskedelmi vezető, ipari és kereskedelmi szektor (korábban IBM)
központi kormányzat, oktatás, egészségügy, közlekedés: Szebellédy Balázs kereskedelmi vezető, kormányzati szektor (korábban ICON)
bank, biztosítók: Bárány Zsolt kereskedelmi vezető, pénzügyi szektor, telekommunikáció, media (korábban Synergon)
Varga Gábor kereskedelmi vezető, telekommunikáció és media szektor (korábban SAP)
a korábbi szektorvezető Garami Csongor EMEA Telco&Media business development manager lett
a brandek közül új értékesítési vezetőt kapott: a tartalomkezelés (CMA - Content Management and Archiving) Pákozdi Lóránd értékesítési vezető, CMA (korábban SAP)
mentés és archiválás (BURA - Backup, Recovery, Archiving) Slamovits Tibor értékesítési vezető, BURA (korábban Avaya, IBM)
egyéb szakterületek közül, a 2007-ben betöltött pozíciók: rendszermenedzsment presales technikai munkakör: Papp Roland konzulens, Smarts (korábban Netvisor)
CMA projektmenedzseri munkakör: Rózsahegyi Levente CMA projekt menedzser (korábban Ausztráliában dolgozott).
Kapcsolódó cikkek
- Új üzletágvezető a Microsoft Magyarországnál
- Új ember az SAP államigazgatási üzletágának élén
- Neal Woods a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának élén
- Távozik Jeff Raikes, a Microsoft egyik "nagy öregje"
- Szerkezetváltás a Nokiánál, régiós egység Budapest központtal
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
- Kommunikációs igazgatóval erősít a Vodafone Magyarország
- Távozik Juhász Attila a Synergontól
- A veszteségek ellenére emelkedik az AMD-vezér fizetése
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.