A Creative csökkentette a 32 GB-os Zen árát
A Creative legújabb árjegyzékében újabb árcsökkentés - 30 dollár - után még alacsonyabb áron, 299 dollárért kínálja a PMP-t. A 32 GB-os Zen most annyiba kerül, mint az Apple 8 GB-os iPod (érintős) modell.
A jellemzőket összevetve a Zen inkább az Apple iPod nano masinákkal hasonlítható össze. Az Apple a népszerű iPod nano 4 GB-os modellt 149 dollárért, míg a 8 GB-os modellt 199 dollárért kínálja. Az utóbbinál csak 100 dollárral kerül többe a négyszer nagyobb kapacitású Zen, amely FM-vevőt is tartalmaz.
A mobil PMP eszközök ára és áruk csökkenése nagymértékben függ a NAND flash-memória termékek árának alakulásától. A NAND flash-lapka gyártók növelik az eszközök kapacitását, és folyamatosan csökkentik árukat. A SanDisk az új 43 nm-es NAND termékekkel és a három bit/cella technológia bevezetésével kívánja mérsékelni az eszközök árát.
Kapcsolódó cikkek
- Hordozható médialejátszó 30 GB kapacitással
- Nemzetközi lesz az Amazon DRM-mentes zeneáruháza
- Ingyen kínálná letöltésre az mp3-akat a Yahoo?
- A Warner katalógusa is mp3-ban az Amazonon
- Barbie mp3-lejátszó tükörrel
- 32 GB-os Creative Zen lejátszó
- Samsung sztereó headset félnapos üzemidővel
- Legóformájú mp3-lejátszó
- Hitelkártya-formátumú Evergreen mp3-lejátszó
- A világ első DVB-T MP3 lejátszója
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.