Hazai és külföldi fejlesztésű, gyártású ERP-rendszerek
Az üzleti alkalmazások esetében ritkák a látványos és jelentős változások. Fejlesztésük megtérülése lassúbb, ami meghosszabbítja kifutási idejüket. Ám nem képesek az időnek teljes mértékben ellenállni, s ez kiváltképp igaz a vállalati ügymenet elektronikus támogatóira, a vállalatirányítási rendszerekre (ERP-kre).
A teljes cikk a Business Online-on itt elolvasható.
Kapcsolódó cikkek
- rEVOLUTION szoftverek 15 éve
- IFS Applications Oroszország vezető MRO központjánál
- Az IFS továbbra is jó úton halad
- Már itthon is elérhető az IFS Applications 7.5
- Gartner-tanulmány a szoftverpiacokról
- 15 milliárdos piacot céloz az SAP
- Élelmiszer-ipari rendszer a HostLogictól
- Kezdetét vette az SAP Tihany '07, a cég idén tízéves konferenciája
- ERP-be ágyazott Google-stílusú keresőt kínál az IFS
- Kaposvári Egyetem-proALPHA együttműködés ERP rendszerek fejlesztésében
Noexport ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új Siemens-cég az üzleti kommunikációban
A Siemens AG kisebbségi (49 százalékos) részesedésével, de nevét megőrizve alakult meg október elején a vállalatok, intézmények távközlési és informatikai igényeinek kiszolgálására specializálódott társaság. A Siemens Enterprise Communications üzletrészének 51 százalékát egy amerikai magántőke-befektető társaság, a Gores Group vásárolta meg.
Oracle-alkalmazások mustrája
Az Oracle-technológiák terén elért értékesítési eredményeket és fejlesztési irányokat követően a cégnek az alkalmazások piacán elfoglalt helyét érintő változásokról és eredményes működéséről kaptak átfogó képet az október közepén megrendezett felhasználói nap résztvevői.
Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
Az Oracle Hungary jelentős EMEA térségbeli értékesítési eredményekről és az Open Worldön bejelentett nagyszabású, köztük meglepetéssel felérő fejlesztésekről számolt be a közelmúltban. Reményi Csaba, a cég nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója az eredmények ismertetésén túl felhasználta az alkalmat a megüresedett helyét betöltő, az SAP-től átigazolt új technológiai üzletág-igazgató, Veress Zsolt bemutatására is.
Ügyfél az egész világ (3. rész)
Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató cikkei után az ügyfélkapcsolat-kezelés hazai gyakorlata kerül górcső alá. Ennek megismeréséhez, az elektronizációja iránti vonzódás vagy ellenszenv okának kiderítéséhez gyártók, felhasználók, szállítók és tanácsadók véleménye egyaránt meghatározó. Cikkünk ez utóbbira összpontosít.
HotSpot helyek Budapesten
Összeállításunk a fővárosi HotSpot helyek listáját tartalmazza, a telephelyek neve szerint ábécé sorrendben.