Blu-rayt építene az Xboxba a Microsoft
Stan Glasgow, a Sony Electronics első embere a lap megkérdezésére elmondta, hogy a redmondi konszern át akar állni a Blu-rayre, ezért a szoftveróriás képviselői ez ügyben felkeresték cégüket. Egyáltalán nem okozott nagy meglepetést az sem, amikor a Microsoft bejelentette, hogy nem rendel több külső HD DVD lejátszót új generációs játékgépéhez, és a konkurens formátumra való váltás is több mint valószínűnek tűnt. Elemzők szerint a Blu-ray meghajtóval szerelt Xbox 360-assal nagyobb szeletet hasíthatnak a redmondiak a konzolpiac méretes tortájából, ugyanakkor a Sony is nagyobb bevételhez jut azáltal, hogy leszállítja a szükséges egységeket a szoftveróriásnak.
Glasgow nyilatkozatából az is kiderült, hogy újabban az Apple is érdeklődést mutat a Blu-ray technológia iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Pendrive-ok válthatják fel a Blu-rayt?
- Megöli a laptop akkuját a Blu ray meghajtó
- A Microsoft is lemondott a HD DVD-ről
- A Toshiba hivatalosan is bejelentette: kivonul a nagy felbontású DVD-piacról
- Mindenki nyer a DVD-harc lezárulásával
- Eldőlt a DVD háború, a Toshiba kifuttatja a HD DVD-t
- Sigmatek SBR-1000 Blu-ray lejátszó 250 euróért
- A kiskereskedelemből is kiszorulóban a HD DVD
- A Wii után az Xbox 360-ból is hiány van a tengerentúlon
- Hatszoros Blu-ray írók nemsokára
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.