Szeptembertől indul a következő gyakornoki program a Pannonnál

forrás Prim Online, 2008. március 31. 13:11

A képzés, karriertervezés és -támogatás korszerű megoldásait alkalmazza a Pannon, melyek rendkívül vonzóak a végzős diákok számára - ezt mutatja a nagy érdeklődés és a jelentkezők magas száma. A fél éve indított, 18 hónapig tartó gyakornoki program keretében egyetemek, főiskolák végzősei változatos területeken próbálhatják ki magukat, s magas színvonalú szakmai segítséget kapnak a leginkább testhezálló pálya megtervezéséhez. A Pannon a jövőben tovább bővíti a gyakornokoknak kínált lehetőségeket.

A pályakezdők gyakran kerülnek olyan helyzetekbe, amikor elégtelen mennyiségű információ alapján kell pályájuk folyását hosszú távon is meghatározó döntéseket hozniuk. A Pannon gyakornoki programja azoknak kínál kiváló lehetőséget, akik azt már tudják, hogy milyen területen szeretnének elhelyezkedni, de azt nem, hogy pontosan milyen feladatokat látnának el szívesen, illetve azoknak, akik szeretnének a valós életben tapasztalatokat szerezni a megcélzott pálya mindennapjairól.

A Pannon nem véletlenül nyerte el a dolgozók szempontjából is legkiválóbb munkahelyeket kitüntető, tekintélyes Investor in People tanúsítványt: a társaság fennállása óta kiemelkedőt nyújt a munkatársak képzésében, fejlesztésében, inspiráló munkahelyi légkör-, valamint a munka, a család és a szabadidő egészséges egyensúlyának megteremtésében. A Pannon gyakornoki programjában részt vevő tehetséges fiatalok most részletesen megismerkedhetnek a vállalattal, s a sikeres távközlési cég többféle területén is kipróbálhatják magukat. A kitartó és eredményes munka jutalma magas színvonalú szakértői poszt, vagy akár vezetői karrier kezdete is lehet.

A fél éve indított program tapasztalatait az első kilenc gyakornok nemrégiben kötetlen beszélgetésen tekintette át Ove Fredheimmel, a társaság vezérigazgatójával, és az emberi erőforrásokért felelős vezérigazgató-helyettessel, Kőnig Róberttel. A gyakornokok immár egyre komolyabb feladatokat is kapnak, s nemcsak ők maguk, hanem a Pannon vezetői is elégedettek a program eddigi eredményeivel.

Idén szeptembertől újabb gyakornokok erősítik majd a Pannon csapatát.

Kulcsszavak: Pannon GSM munkaerő

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36