A China Telecom profitja 13 százalékkal csökkent
A visszaesés az összekapcsolási díjakból származott a vezetékes szolgáltatásban: az összekapcsolásidíj-bevétel 34 százalékkal 3,29 milliárd jüanra esett. A díjakat azért kellett csökkenteni, mert a cég nagy versenyben van a China Mobile mobiltelefon-szolgáltatóval, miközben Kínában mind többen váltanak mobilra a vezetékes telefonról.
A China Telecomot is utoléri a mobil konkurencia, amelynek versenyét az európai telefontársaságok a széles sávú adatszolgáltatás fejlesztésével igyekeznek ellensúlyozni. Mindenesetre a China Telecom visszaesése közvetve igazolja a nemzetközi mobilcégek és a mobiltelefon-gyártók néhány éve módosított stratégiáját, amely szerint nagy erőkkel igyekeznek megdolgozni a felzárkózó piacokat, kevesebb pénzt költve az érett nyugati piacokra.
A széles sávú szolgáltatás bevétele a China Telecomnál is nőtt, 32 százalékkal 31,34 milliárd jüanra, azonban a vezetékes szolgáltatás bevétele 9,8 százalékkal 70,42 milliárd jüanra csökkent.
A cégnek 35,65 millió széles sávú ügyfele volt az év végén, 26 százalékkal több, mint 2006 végén, azonban a vezetékes ügyfelek teljes száma 1,2 százalékkal 220 millióra csökkent.
A China Telecom teljes bevétele 1,7 százalékkal 178,66 milliárd jüanra (4,2 billió forint) nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco eredménye jobb a vártnál
- Továbbra is veszteséges a Sony
- Kelendő cikk a WLAN-törő
- Peking megszüntetné a névtelen internetes hozzászólásokat
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- 36 százalékkal csökkent a Telenor profitja
- Négyszázmillió felett az internetezők száma Kínában
- Eredményei alapján kifelé tart a válságból a Siemens
- A Motorola váratlanul negyedéves profitot jelentett
- Az Infineon félvezetőgyártó nyereségre váltott
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.