Piacvezetők 2.0: harmadik IMA Konferencia
A május 15-i IMA (Interaktív Marketing) Konferencia az internetes iparág legnagyobb szereplőit mozgatja meg: Gyémánt támogatói az [origo], a Sanoma Újmédia Divízió és a Samsung Mobile. A konferencia előadói között a legnagyobb világszintű reklámhálózatok vezetői, Norm Johnston (Mindshare Interaction, CEO, EMEA), és Hugo Llebres Vara (Senior Vice President, Agency Developement for Media Contacts) szerepelnek. A „Piacvezetők 2.0” című, „keynote” beszélgetés résztvevői a Sanoma Budapest és a T-Online vezérigazgatói, Szabó György és Simó György.
Nemzetközi trendekről, a hálózati kommunikáció jövőjéről, illetve az itthon hamarosan várható tendenciákról Norm Johnston, a Mindshare Interaction társ-vezérigazgatója, illetve Hugo Llebres Vara, a HAVAS Digital-hoz tartozó Media Contacts ügynökségi fejlesztésekért felelős vezető alelnöke tart előadást.
A konferencia workshop-jain a marketingesek, kommunikációs szakemberek akár már másnap hasznosítható tudást kapnak: keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői. (Részletes program: www.imakonferencia.hu)
A pontosan egy hónap múlva a budapesti Casa de la Músicában tartandó szakmai konferenciát a legnagyobb független hazai interaktív ügynökség, az Arcus Interactive Group, és a vezető marketing kommunikációs szaklap, a Marketing&Média szervezi.
Kapcsolódó cikkek
- A biztonság szeme - Térfigyelő rendszerekkel a biztonságért konferencia
- Online pálinkamagazin
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.