Megszüntette a sorban állást az IBM
Az IBM piacra dobta az Anyplace Checkout elnevezésű, önkiszolgáló vásárlási rendszerét. Ezt alkalmazva a vásárló kézi szkennelővel olvassa le az vonalkódot, miközben a bevásárlókocsiba pakol, majd amikor a vásárlást befejezte, az üzletben tetszőleges pontokon elhelyezett fizető kioszkok egyikén lehúzza bankkártyáját, végül kisétál a boltból.
A piaci verseny a kiskereskedelemben nagyon kiélezett és vásárlókért folyó küzdelemben szinte nap mint nap új ötletekkel kell előállni. A sorban állás nélküli fizetés a kiskereskedelem mellett egyaránt alkalmazható szállodákban, benzinkutaknál, szolgáltatási számlák kiegyenlítésénél is.
Egy nemrégiben végzett felmérés szerint a vásárlás nélkül távozók mintegy 10%-a sorban állás miatt hagyja ott az üzletet. Sőt, ha egy vásárlónak 4 percnél többet kell sorban állnia, akkor a kiszolgálás színvonalát biztosan 80% alattinak értékeli. A sorban állás megszüntetése jelentősen megnöveli az ügyfelek elégedettségét és hűségét.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Virtuális workshop a szuperportálról
- IBM X5 szerverek: jelentős memóriabővítés új hardver nélkül
- IBM POWER7: versenytárs nélkül
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- 100 GHz-es graféncsip az IBM-től
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- Vállalati szuperportál otthoni munkára
- Az IBM zürichi kutatólaboratóriuma ismét "kiváló elméket" keres
- Tudja a szöveg, hogy olvassák
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.