Infokommunikációs fejlesztés a nyíregyházi Jósa András Oktató Kórházban
Átadták a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzat fenntartásában lévő Jósa András Oktató Kórház új, infokommunikációs rendszerét. Az innovatív hálózati és alközponti megoldás révén a napi szakmai munkához szükséges adatkommunikáció és kapcsolattartás gyorsabbá és kényelmesebbé válik, egyben költségmegtakarítást is jelent a kórház számára. A mintegy 140 millió forintos beruházás kivitelezője a Synergon Informatika Nyrt. volt, melynek gyártói partnere a Cisco Magyarország.
A fejlesztést elsősorban a kórház elavult, közel húsz éves analóg telefonközpont-struktúrája indokolta, melynek üzemeltetése nem csak korszerűtlensége miatt, hanem a gyártói támogatás hiányából kifolyólag is kockázatos volt. Az új rendszer révén a kórház megszüntetheti a belső fővonalakat, illetve mérsékelheti a vezetékes-mobil hívásirányokat terhelő díjakat, azáltal, hogy a kórház flottájába tartozó mobil készülékek ingyen hívhatóak a mellékekről.
A projekt döntési fázisában a választás a Synergonra és az általa képviselt Cisco IP telefónia megoldásra esett. A kivitelezés során a telefonkészülékek cseréje is megtörtént, amely – tekintve a készülékek kritikus szintre jutott amortizációját – szintén igen aktuális volt. A telefonrendszert egy intelligens díjszámláló szoftver egészíti ki, melynek segítségével kontrollálhatók a telefonköltségek, például személyes kódokkal limit állítható be dolgozónként, függetlenül attól, hogy melyik mellékről indítják a hívást.
A projekt előkészítésekor a kórház stratégiai szemléletéről is tanúbizonyságot tett, amikor a beruházás során a fizetős kórházi szolgáltatások alapjait is megteremtette – bizonyos épületeiben szállodai színvonalon kívánja megvalósítani a betegellátást, ezért a kábeltelevízió és az internet elérhetőségét is biztosítani kellett.
Kapcsolódó cikkek
- Növekszik az internetfüggő felnőttek száma Dél-Koreában
- Számítógépstressz-szindróma a lassú és kiszámíthatatlan pécéktől
- Nemzetközi cégé lett a magyar egészségügyi informatikai vállalat
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Innovate! 2010: magyar a dobogón
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Távgyógyászat
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Nem csökkenő árbevételt, milliárdos üzemi eredményt tervez a Synergon
- Depresszióval jár együtt a mértéktelen internetezés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.