Budapestről is segíti az IBM a Bristol-Myers Squibb HR-tevékenységét
Globális HR folyamatainak támogatására a Bristol-Myers Squibb gyógyszeripari konszern az IBM-mel 10 évre szóló, 324 millió dollár értékű szerződést kötött abból a célból, hogy munkatársainak egységes, bármikor és bárhonnan elérhető HR szolgáltatásokat nyújtson.
A szerződés értelmében az IBM kompenzációs, juttatási, toborzási, továbbképzési, bérszámfejtési folyamatokat segít, HR telefonos ügyfélszolgálatot működtet, valamint ezekhez kapcsolódóan informatikai szolgáltatásokat is biztosít a Bristol-Myers Squibb-nek. Az IBM a gyógyszeripari cég globális munkaerő állományának adatait egységes portálon összesíti, amelyet az arra jogosult dolgozók, menedzserek és HR munkatársak a világ minden részéről elérhetnek.
A Bristol-Myers Squibb globális HR támogatását az IBM három helyszínről, Budapestről, a több mint ezer főt - nyelveket jól ismerő közgazdászokat, bölcsészeket - alkalmazó IBM ISSC szolgáltató-központból, az Egyesült Államokból és a Fülöp-szigetekről, Manilából biztosítja számos országba: az Egyesült Államokba, Puerto Ricóba, az Egyesült Királyságba, Írországba, Franciaországba, Németországba, Olaszországba, Spanyolországba és Belgiumba, valamint kismértékben további 40 olyan országba Ázsiában és a csendes-óceáni térségben, Európában és Amerikában, ahol a cégnek leányvállalatai vannak.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Invitel: kevés cég él az informatikai kihelyezéssel
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Virtuális workshop a szuperportálról
- Új generációs outsourcing: Siemens hibridfelhő-számítóközpont
- Idén még stagnál, jövőre már nő az informatikai outsourcing piac
- IBM X5 szerverek: jelentős memóriabővítés új hardver nélkül
- IBM POWER7: versenytárs nélkül
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- 100 GHz-es graféncsip az IBM-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.