Terjeszkedik az első reklámokból fenntartott európai mobilszolgáltató
Milkovits Gábor, 2008. június 25. 21:51
A finn-brit közös tulajdonban lévő, sms-/mms-reklámok bevételeiből fenntartott Blyk mobilszolgáltató bejelentette, hogy a belga, német és a spanyol piacon is megkezdi működését.
A Blyk olyan piacokon jelenik most meg, ahol a verseny már amúgy is rendkívül éles; Németországban például a Deutsche Telekom-hoz tartozó T-Mobile, a Vodafone, a Telefonica által birtokolt O2 és a több igen olcsó csomagot kínáló E-Plus a telített piacon csak egymástól vehetik el az ügyfeleket és ezt is teszik, évente százezres nagyságrendben. Különböző tanulmányok szerint ugyanakkor a mobilreklámok összértéke az elkövetkező három-négy évben elérheti a több milliárd eurót, ami nyilvánvalóan lökést adhat a Blyk-éhez hasonló szolgáltatások elterjedésének.
Kapcsolódó cikkek
- Online pálinkamagazin
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Eladó a Hírszerző, az összes dolgozónak felmondtak
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Megújult a The Washington Post webes politikai hírszolgáltatása
- A németek 40 százaléka kész lenne fizetni az internetes sajtóért
- Sms technológiát vásárol a Twitter