BrandFestival: a döntéshozók éves stratégiai találkozója
Verseny és együttműködés. Te hol állsz?
A BrandFestival Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb stratégiai kommunikációs találkozójának idei célja annak bemutatása, hogy mit jelent a verseny és az együttműködés kapcsolata a XXI. század vállalatának stratégiai gondolkozásában.
A piacgazdaság sikerei kétséget kizáróan bebizonyították, hogy a versengés a hatékonyság fokozásának egyik legbiztosabb eszköze. Ugyanakkor bizonyos „lélektani pillanatokban” képesnek kell lennünk arra, hogy kiaknázzuk a rivalizálás mellett a kooperációban rejlő erőket is. Néhányan már felismerték az összefogás erejében nyugvó potenciált!
Az idei BrandFestivál elhozza azokat a vezéregyéniségeket, akik gondolatgazdag előadásokkal osztják meg a résztvevőkkel a márkaépítés, versengő és együttműködő stratégiaalkotás terén szerzett tapasztalataikat. Olyan egyéniségek gazdagítják majd az előadók népes táborát, akiket a klasszikus vállalkozói értékek mellett, a stratégiai szemlélet, kockázatvállalási hajlandóság, innovatív és perspektivikus gondolkodás jellemez.
Elfogadta meghívásunkat többek között: Alexander Brody (magyar származású reklámszakember), Csíkszentmihályi Mihály (a Flow-élmény tudományos megalapozója).
A számos nemzetközi és hazai kiválóság mellett körünkben üdvözölhetjük majd Robert J. Aumann és Edmund S. Phelps két világhírű Nobel-díjas tudósokat is.
Aumann - a 2005-ös közgazdasági Nobel-emlékdíj birtokosa - játékelmélettel kapcsolatos tudományos munkássága paradigmatikus változást hozott az elmúlt néhány évtized közgazdaságtudományi ismeretrendszerében. Kutatásaiban matematikai módszerekkel elemzi a különböző döntéshozók stratégiai cselekvését, olyan „univerzális” elméleti modellt konstruálva, amely segíti a kereskedelmi és üzleti konfliktusok elkerülését. Gondolatait például a nemzetközi biztonságpolitikai, gazdasági és politikai konfliktusok megoldásában kamatoztatták. Játékelméleti konklúziói segítségével az iparági szereplők választ kaphatnak, hogy mikor eredményesebb a versengő és mikor az együttműködő stratégia érvényre juttatása.
Edmund S. Phelps 2006-ban vívta ki a Svéd Királyi Tudományos Akadémia elismerését. A gazdasági növekedés terén végzett tudományos munkásságával, illetve a gazdaságpolitika hosszú és rövid távú hatásai közötti kapcsolat elmélyítésével vált közismertté, s egyben méltóvá a Nobel-emlékdíjra. Élharcosa annak a gondolatnak, hogy a gazdaság fejlettségét nem elsősorban az intézményrendszer, a demográfiai trendek, a tőkeképződés, a technológiai fejlődés, makrogazdasági környezet, hanem az adott ország kulturális sajátosságai, értékei határozzák meg leginkább. Érdemei közé tartozik, hogy munkássága nyomán olyan - az eddigi nemzetgazdasági teljesítményt körülíró kemény gazdasági mutatószámokon túlmutató - „soft” fogalmak kerültek a közérdeklődés fókuszába, mint az új gondolatok iránti nyitottság, a készség azok felhasználására vagy a szociális partnerség. A magyar munkaerő-piac jelenlegi adatait ismerve érdemes lehet meghallgatni a munkanélküliség nagyságát befolyásoló piaci erőkkel foglakozó eszmefuttatását.
Hisszük, hogy e két igazi világnagyság és a többi nívós előadó nevével fémjelzett szakmai párbeszédet szorgalmazó országos szintű találkozó alkalmat teremt a nemzetközi piacokon történő változások megismerésére. Lehetőséget nyújt a szakemberek számára a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek, problémák ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel üzleti elképzeléseiknek.
A rendezvényen az előadások mellett kerekasztal-beszélgetések, szakmai workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
A kétnapos BrandFestival értékét tovább emeli, hogy idén először kerül kiosztásra az év leginnovatívabb stratégai gondolatáért járó „Arany Dió” díj is, amellyel a stratégiai gondolkodás innovációja előtt szeretnénk tisztelegni.
Időpont: 2008. szeptember 18-19.
Helyszín: Hotel Visegrád*****, wellness és konferencia hotel.
A részletes program megtalálható a www.brandfestival.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- Feltörekvőben a vidéki IT vállalkozások?
- Superbowl szuper-reklámokkal
- IDC évnyitó: Mélyvíz után nagy levegő
- Gesztusvezérelt szoftver, avagy Magyarország, mint innovációs nagyhatalom
- 10 éves az Internet Hungary!
- Magyar-japán infokommunikációs konferencia a Műegyetemen
- A globális piacok jelenthetnek kiutat a magyar high-tech ágazatok számára
- Az előremenekülés útja az információs társadalom?
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.