Apró lépések a költséghatékonyság felé vezető úton
A hatékony működés minden vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Az alkalmazottak munkájuk közben számos alkalommal nyomtatnak, faxolnak és másolnak nem gondolva a környezetterhelésre és a vállalkozás folyamatosan növekvő összegű számláira. Egy cég eredményeit könnyen negatívan befolyásolhatják a növekvő működési költségek részét képező, olyan jelentéktelennek tűnő költségek, mint a gyakori toner cserék, papír-rendelések vagy a magas faxolási költségek. Nem is gondolnánk, hogy a használat korlátozásával, pontos szabályozásával mekkora összegek takaríthatók meg.
Bár a cégvezetés időről-időre napirendre tűzi a működési költségek konszolidációját, legtöbbször a figyelem fokozatos lazulásával lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba. Tökéletes megoldást jelent a helyzetre a Canon egyedülálló hozzáférés-kezelési rendszere, az Access Management System (AMS), amely segítségével a cég vezetése könnyedén kézben tarthatja a nyomtatási költségek kontrollját. Vállalati nyomtatási stratégia kidolgozásával meghatározhatja, hogy a munkatársak közül, valamint a vállalat munkacsoportjaiban kik kaphatnak jogosultságot színes dokumentumok nyomtatására, másolására, kik férhetnek hozzá a faxolási funkciókhoz vagy továbbíthatnak dokumentumokat elektronikusan. A Canon AMS segítségével csökkenthetők a vállalkozás teljes nyomtatással összefüggő költségei, valamint központilag ellenőrizhetők és változtathatók az egyes funkciókhoz a hozzáférési jogosultságok.
Mi is az Access Management System?
Az Access Management System (AMS) egy hozzáférés-kezelési rendszer, amelynek segítségével a felhasználó hozzáférési profilokat hozhat létre az eszköz különböző funkcióihoz – például a színes nyomtatáshoz, fax funkcióhoz vagy beolvasáshoz – kapcsolódóan. A profilokhoz hozzárendelhetők egyes személyek, csoportok vagy részlegek, így a vállalat rugalmasan kezelheti a költségeket és a biztonsági kérdéseket. Az Access Management System a Canon exkluzív nyomtatáskezelő szoftvercsomagjának, az uniFLOW Output Manager v3.1 része. A rendszerkezelő segítségével engedélyeket rendelhetünk a következő szolgáltatásokra:
· Színes és fekete-fehér másolás, valamint a kétoldalas nyomtatás és nagyítás
· Színes, fekete-fehér, a kétoldalas valamint a postafiókba történő nyomtatás
· Elektronikus dokumentum-továbbítás
· Faxolási szolgáltatások
· Postafiók használata
· Internet hozzáférése
· Meap alapú alkalmazások használata.
Az egyedülálló Access Management System szolgáltatás üzleti előnyei:
Az Access Management Szolgáltatás számos hasznos funkcióval könnyíti meg a mindennapi munkát, és teljes mértékben biztosítja a felhasználó hitelesítésével működő hozzáférés korlátozás megvalósítását.
· Információ kiáramlás megakadályozása: ha azokra a felhasználókra korlátozzuk a készülék használatát, akiknek arra ténylegesen szükségük van, minimalizálható az alkalmazottak általi információkiáramoltatás
· Csökkenthető a teljes nyomtatással összefüggő költség: a színes nyomtatás költségeinek csökkentése a színes dokumentumnyomtatás korlátozásával, valamint a papír‑ és festékfogyasztás csökkentése a kötelező kétoldalas nyomtatással
· Csökken a rendszerkezelő feladatköre: az IT vezető központilag ellenőrizheti a rendszert
· A felhasználók nem használhatnak munkájuk ellátásához szükségtelen funkciókat, így a rendszerkezelőhöz érkező kérdések száma is csökken
Kapcsolódó cikkek
- Hat új multifunkciós nyomtató a Canontól
- Csúcsszkenner a Canontól: CanoScan 9000F
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- Profi Canon XF300 és XF305 kamerák új kodekkel és kis szórású Hi-UD optikával
- Nagyformátumú nyomtatás a Canontól: imagePROGRAF modellek
- Canon: javított firmware, hiánycikk objektív
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Fogyasztói terméközön a Canon bemutatóján
- Canon EOS-550D: Full HD és 18 megapixel belépőszinten
- A Canon elkészítette az 50 milliomodik EF objektívet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.