Az LG 30%-kal kívánja növelni a laposképernyős készülékek értékesítését
A 20 milliárd amerikai dolláros cél elérése érdekében az LG fent kívánja tartani márka imázsát és szerepét a szegmensben, növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát. A cég 500 millió dollárt tervez marketingtevékenységre költeni 2010-ig világszerte, amellyel elsősorban Észak-Amerika, Közép- és Dél-Amerika, Európa, Kína, Közép-Kelet-Afrika és a Független Államok Közössége piacait kívánja meghódítani. Az LG jelenlegi prémium kategóriás termékeket forgalmazó kereskedői hálózatának továbbfejlesztésén dolgozik, és központosítja marketingtevékenységét az észak-amerikai és európai piacokon. A cellás gyártási rendszer bevezetése lehetővé teszi a termelés megháromszorozását. A futószalagos termeléssel ellentétben, cellás gyártás esetén egy szerelő állítja össze a terméket. Az LG 1 milliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe 2010-ig, új üzleti modellek fejlesztésével erősíti B2B tevékenységét oly módon, hogy termékeit tömegek által látogatott intézmények számára is értékesíti majd - mint szállodák, repterek - elsősorban Észak-Amerikában és Európában, és egyik jövőbeli fejlődési irányának tekinti a szélessávú televíziózást, ezért partnerek segítségével széleskörű tartalomszolgáltatást kíván nyújtani az interneten keresztül többek között 3D tartalmakkal, nagyfelbontású filmekkel.
A vállalat jó eséllyel indul neki az ambiciózus célok elérésének, hiszen a világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében, LCD TV részlege 100%-os eladás-növekedést ért el a 2007. évi első félévéhez képest, a plazma TV-k értékesítését pedig 45%-kal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Újdonságok a Panasonic-napon
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- zzEPG 2.6.2
- Red dot és iF formatervezési díjakat nyertek az LG telefonok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.