Az LG 30%-kal kívánja növelni a laposképernyős készülékek értékesítését

Kiss Ádám Zoltán, 2008. szeptember 11. 13:02

Az LG Electronics bejelentette laposképernyős üzletágára kidolgozott üzleti stratégiáját, a vállalat 2010-ig 30%-kal kívánja növelni laposképernyős termékei eladását a 20 milliárd dolláros kitűzött bevétel eléréséhez, ennek érdekében a jelenlegi gyártott mennyiséget megháromszorozza.

A 20 milliárd amerikai dolláros cél elérése érdekében az LG fent kívánja tartani márka imázsát és  szerepét a szegmensben, növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát. A cég 500 millió dollárt tervez marketingtevékenységre költeni 2010-ig világszerte, amellyel elsősorban Észak-Amerika, Közép- és Dél-Amerika, Európa, Kína, Közép-Kelet-Afrika és a Független Államok Közössége piacait kívánja meghódítani. Az LG jelenlegi prémium kategóriás termékeket forgalmazó kereskedői hálózatának továbbfejlesztésén dolgozik, és központosítja marketingtevékenységét az észak-amerikai és európai piacokon. A cellás gyártási rendszer bevezetése lehetővé teszi a termelés megháromszorozását. A futószalagos termeléssel ellentétben, cellás gyártás esetén egy szerelő állítja össze a terméket. Az LG 1 milliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe 2010-ig, új üzleti modellek fejlesztésével erősíti B2B tevékenységét oly módon, hogy termékeit tömegek által látogatott intézmények számára is értékesíti majd - mint szállodák, repterek - elsősorban Észak-Amerikában és Európában, és egyik jövőbeli fejlődési irányának tekinti a szélessávú televíziózást, ezért partnerek segítségével széleskörű tartalomszolgáltatást kíván nyújtani az interneten keresztül többek között 3D tartalmakkal, nagyfelbontású filmekkel.

A vállalat jó eséllyel indul neki az ambiciózus célok elérésének, hiszen a világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében, LCD TV részlege 100%-os eladás-növekedést ért el a 2007. évi első félévéhez képest, a plazma TV-k értékesítését pedig 45%-kal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva.

Kulcsszavak: LG TV

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa

A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.

2024. június 25. 13:49

Ismét piacvezető lett a Huawei

A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint.  A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.

2024. június 24. 16:39

A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét

A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése. 

2024. június 21. 13:07

Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját

A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.

2024. június 21. 11:36

Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár

Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést*  készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.

2024. június 21. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

2024. június 25. 19:01

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40