A Synergon lesz a BKV informatikai rendszerének új üzemeltetője
A Synergon Nyrt. lesz a BKV informatikai rendszerének új üzemeltetője. A közlekedési cég a társasággal tíz évre kötendő szerződéstől bővebb szolgáltatást és összesen több mint hárommilliárd forint megtakarítást vár - tájékoztatta a BKV szerdán közleményben az MTI-t.
A BKV január 18-án azonnali hatállyal felmondta a T-Systems Hungary - jelenleg IQSys Zrt. - nevű társasággal a 2001-ben kötött, 2010-ig szóló informatikai szolgáltatási szerződését.
A felmondás után kiírt közbeszerzési pályázatra 17 cég jelentkezett, közülük a legkedvezőbb ajánlatot benyújtó Synergon Nyrt. lett a nyertes. Az új szerződéstől a közlekedési társaság - a többletszolgáltatások jelentős értékén felül - éves szinten 300 millió, azaz a 10 évre kötendő szerződés teljes időtartamára több mint 3 milliárd forint megtakarítást vár.
A szerződést várhatóan november végéig aláírják. Ez a szerződés a közlemény szerint kedvezőbb, mint amit korábban a másik céggel kötöttek: a havi szolgáltatási díj és a szerződés teljes időtartamára rögzített ár - 32,9 milliárd forint - mintegy 10 százalékkal alacsonyabb, mint az IQSys-féle 2008. évi, megállapodás szerinti összeg (35,7 milliárd forint).
Mint írták, a Synergon bővebb szolgáltatást is nyújt az előző szolgáltatóhoz képest, így például magasabb lesz a cég által biztosított rendelkezésre állási idő, ami jelentős segítséget nyújt a BKV informatikai hálózatát kezelőknek és a felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Naprakész tudatosítás a Datacenter Napon
- Nem csökkenő árbevételt, milliárdos üzemi eredményt tervez a Synergon
- Fertőző BKV
- Synergon: 50 millió forintos nyereség az első kilenc hónapban
- Több mint 10 százalékot zuhant a Synergon, felfüggesztették
- Synergon: 40 millió forintos nyereség az első félévben
- Synergon-közgyűlés: vagyonmérleg, vezetői opciós program
- A Synergon szállítja a Fővárosi Tűzoltóság új bevetés-irányítási rendszerét
- A legdrágább ajánlat győzött a fővárosi tűzoltótenderen
- Az átalakulási vagyonmérlegről dönt a Synergon közgyűlése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.