Az Adobe Flash uralja az internetes videópiacot
A comScore adatai alapján az Adobe tekinthető a világháló szinte egyeduralkodó internetes videószoftver ellátójának. A meglehetősen korán indult, és korai helyzetét állandó frissítésekkel továbbvivő Flash környezet legalább 81 százalékban felel az interneten található videótartalmak megjelenítéséért, ezzel messze maga mögé utasítva a versenytársakat. A maradék 19 százalék egyik legfontosabb szereplője azonban egy feltörekvő szoftverkörnyezet, a Microsoft Silverlight, mely már második verziójánál tart, és a 3D megjelenítés támogatásától kezdve a hagyományos videólejátszásig, vagy az animált tartalmakig próbálja lefedni és meghaladni az Adobe Flash mai szerepét.
A jelen azonban egyértelműen az Adobe-nak kedvez, az Adobe Flash Player igazi beton pozíciókkal rendelkezik, az internethez csatlakoztatott gépek 98 százalékán megtalálható a szoftver. Míg a Microsoft a programozók felé nyit a Silverlighttal, és próbálja meggyőzni őket saját rendszere újdonságairól és előnyeiről, az Adobe sem tétlenkedik, a közelmúltban két újabb pillérrel, a Media Interactive Server 3.5 és az Adobe Flash Media Streaming Server 3.5 megjelentetésével erősítette az Adobe Flash Platformot. Ezek leginkább a videók minőségét, felbontását és színhűségét javítják, hiszen ez a felhasználók által leggyakrabban kifogásolt Flash probléma.
Kapcsolódó cikkek
- Privát videók is megoszthatók a YouTube-on
- Nyílt levéllel indít ellentámadást az Adobe az Apple ellen
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- NEC szoftver a kalóz videómásolatok ellen
- iPhone OS4 720p videórögzítéssel
- Versenyügyi vizsgálat készül az Apple ellen
- Kipróbálható az Adobe Premiere Pro CS5 videóvágója
- Veszélyes rés a Photoshop CS4-en
- Az Apple szerint mobileszközökre nem való a Flash
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
Digicam ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kisebb, könnyebb és gyorsabb az új Sony objektív
A Sony bejelentette az FE 85mm F1.4 GM II (SEL85F14GM2) prímobjektívet, amely a nagy felbontást és lenyűgöző bokeh hatást kivételes módon, kompakt házban ötvözi a gyors autofókusszal (AF). A második generációs objektív megörökli a bokeh hatás és a felbontás magas szintű kombinációját, amely az első generációs típusnál már komoly elismerésnek örvendett, és ráadásként a legújabb technológiákat is alkalmazza.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.
Új generációs kamerakészlet tartalomgyártóknak
Debütált a ZV-E10 II, a Sony legnépszerűbb tükör nélküli ZV-E10 kamerájának második generációs verziója. Az eredeti ZV-E10 a Sony videós tartalomgyártóknak szánt ZV kamerasorozata alappilléreként könnyű, kompakt, sokoldalú eszközt kínált kezdő és haladó tartalomgyártóknak egyaránt. Az új ZV-E10 II rendelkezik az eredeti kamera tartalomgyártók által kedvelt összes funkciójával – mint például a „Creative Looks” beállítással, a „Product Showcase Setting” móddal, a „Background Defocus” funkcióval és az oldalra nyitható, változtatható szögű képernyővel –, ugyanakkor még kifinomultabb és felhasználóbarátabb lett.
A HONOR és a Rankin meginvitálja az európaiakat, hogy osszák meg a hangulatukat
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon márkája ma részletezte, hogy mit is takar együttműködése Rankinnal, az ikonikus fotóssal. Rankin olyan hírességeket fotózott, mint II. Erzsébet királynő, David Bowie és Kate Moss.