Egész képernyős reklámok a Google keresőjén

Milkovits Gábor, 2009. március 8. 08:11

A Google egy olyan reklámtípust tesztel internetes keresőprogramján, amellyel úgynevezett „kiterjeszthető”, azaz akár egész oldalassá növelhető hirdetéseket lehet csatolni szponzorált keresési eredményekhez.

A koncepció egyelőre óvatos, ugyanis a reklámok csak akkor bővülnek és töltik be akár a teljes képernyőt, ha a felhasználó szándékosan rájuk kattint, maguktól vagy a kurzor elhúzására viszont nem. A Google-on újnak számító hirdetések nemcsak állóképeket és szövegeket, hanem akár hangos mozgóképeket is hordozhatnak, tovább növelve a felület értékét a reklámozók számára. A társaság viszont azáltal is ügyel arra, hogy ne riassza el a felhasználókat, hogy a kinagyított reklámok maximum az eredeti méret kétszeresére növelhetők, ráadásul a Google reklámszűrőjével teljes mértékben blokkolhatók.

Az új típusú hirdetésekkel egyelőre az amerikai Google-felhasználók találkozhatnak, sikeres fogadtatás esetén azonban más piacokon is megjelenhetnek. A kísérlet igen fontos a piacvezető keresőjével elhíresült internetes tartalomszolgáltató számára, hiszen jövedelme oroszlánrészét a webes felületein (és immár más oldalakon is) eladott reklámhelyek bevételei teszik ki.

Kulcsszavak: Google reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01