Új regionális vezetők az Adobe-nál
Az Adobe új vezetést nevezett ki az északkelet-európai régióban (Lengyelország, Litvánia, Lettország, Észtország, Szlovákia, Cseh Köztársaság, Magyarország). A régió élén Arkadiusz Krawczyk regionális főigazgató, Rafał Maciejewicz regionális értékesítési igazgató és Richard Markuzy regionális marketingigazgató áll majd.
Rafał Maciejewiczet, az Adobe lengyelországi és baltikumi értékesítési igazgatóját az északkelet-európai régió értékesítési igazgatójává nevezték ki. Rafał Maciejewicz bőséges tapasztalattal rendelkezik a lengyelországi és kelet-európai informatika területén. 2007-ben érkezett az Adobe-hoz az IBM lengyel irodájából, ahol a szoftverrészleg pénzügyi és ipari eladásokért felelős vezetője volt.
Richard Markuzyt, a cég csehországi és szlovákiai marketingigazgatóját az északkeleti régió területi marketingigazgatójává nevezték ki. Richard Markuzy négy éve van az Adobe-nál, új pozíciójában a marketingstratégia meghatározásáért és megvalósításáért, a marketing- és PR-tevékenység tervezéséért, valamint a régióbeli üzleti partnerekkel folytatott együttműködésért lesz felelős. Az Adobe előtt a HP-nál dolgozott, ahol különböző marketing- és kommunikációs pozíciókat töltött be.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Flashalternatívát fejleszt az Apple
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Versenyügyi vizsgálat készül az Apple ellen
- Kipróbálható az Adobe Premiere Pro CS5 videóvágója
- Veszélyes rés a Photoshop CS4-en
- Az Apple szerint mobileszközökre nem való a Flash
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.