Esnek a Sony-részvények a PlayStation2 hibája miatt
A Sony elmondása szerint a behelyezhető memóriakártyáról törlődhet az adat, vagy megsérülhetnek a DVD-ről futtatott programok. A vásárlóknak felajánlották a csere lehetőségét, de a szóvivő szerint még senki nem élt ezzel.
A Sony jövőbeli nyereségének középpontjában az új konzolgép áll, amivel reményei szerint megőrizheti vezető helyét a videojátékok piacán. Mivel a jövő évtől internetes lehetőségei is kihasználhatóak lesznek, a fő cél a személyi számítógépekkel való konkurálás.
A Microsoft a múlt héten jelentette be az X-Boxot, a PlayStation2 közvetlen konkurensét, ez sem járt kedvező kihatással a Sony részvényeire nézve. A PlayStation2-ből majd 1 millió darabot adtak el három nap alatt, ára 362 dollár (kb. 90 000 forint). Ez alacsonyabb a piacon lévő DVD-lejátszók áránál is. Bár az eddig csupán 340 vásárló által jelzett memóriakártya-hiba hardveres és nem szoftveres probléma, elemzők szerint az eladásokra nem lesz nagy kihatása.
Kapcsolódó cikkek
- Két új PS3 csomag Európának
- Wii - PS3, 4 : 1 Japánban
- A Sony-val közös vállalat lesz a Sharp új LCD-üzeme
- Váratlan lendületben a PS3
- Új, karcsúbb PS3 ősztől?
- Ismét nyereséges a Sony játéküzletága
- Létrejön a világ legnagyobb játékfejlesztője: 18 milliárd dolláros üzlet
- Arab tőkeinjekció a Sonynak
- Megugró PS3 eladások az árcsökkentés után
- Közvetlenül PC-ről is elérhető lett az internetes PlayStation Store
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.