Személyre szabott dokugyár
A fennmaradásukon túl a jövőbeni piacképességükre is hangsúlyt fektető cégek azonban továbbra sem mondanak le az innovatív beruházásokról, ugyanakkor komolyan megfontolják, mire költenek, lehetőleg saját forrásból. Versenyképességük megőrzésének egyik legkézenfekvőbb módja hatékonyságuk javítása az üzlet minden területén, így a dokumentumkezelésben is.
A szolgáltatók, jelen helyzetben kiváltképp a pénzintézetek és biztosítótársaságok, figyelme elsősorban az ügyfélszerzés, valamint a régi ügyfelek új megoldásokkal való kiszolgálása felé fordul. Mivel az ügyfelekkel, hivatalos szervekkel való kapcsolattartásban és -építésben ma még elenyésző az e-ügyintézés, e-fizetés jelenlegi részesedése, az ügymenet (a kommunikáció) alapját a nagy tömegben előállított és kinyomtatott dokumentumok képezik. A manuális előállításukban, kezelésükben rejlő igen sok hibalehetőségen túl mennyiségük, sokféleségük sem kedvez a hatékonyság javításának, az ügyfelek gyors, pontos és igény szerinti kiszolgálásának. Emellett a törvényi előírásoknak való megfelelés, illetve a cég aktuális üzletmentéhez való igazodás miatti permanens változásuk kezelése is gondot okoz – teszi hozzá Czifra András, a Qualysoft vezérigazgató-helyettese.
„A fenti igények teremtette piaci rést felfedezve fejlesztettük ki az automatizált dokumentumkezelésben új távlatokat nyitó termékünket. Az állami támogatással elkészült Docflow dokumentumkompozíciós megoldások egy olyan hatékony dokumentumgyár kiépítését teszik lehetővé, amelyben a lehető legkevesebb manuális munkával születhetnek meg a személyre szóló levelek, szerződések, felszólítások vagy reklámlevelek. A hagyományos irodai programcsomagokkal idő- és munkaigényes, sok hibalehetőséget rejtő előállításuk helyett a Docflow-ban alkalmazott szerepalapú hozzáférés-kezelő rendszerrel a jogok az egyes dokumentumkomponensekhez és vonatkozó funkciókhoz rendelhetők. Így az iratok mindig a helyes template-tel, jó adatokkal, a megfelelő helyre címezve, a kívánt mennyiségben készülnek el, hiszen a szervezet jogi és marketingrészlegei csak a számukra kínált komponensek karbantartására jogosultak” – hangsúlyozza Czifra András.
Mivel a hierarchikusan felépíthető template-gyűjtemény következtében a jogi vagy arculati változásokat elegendő egy helyen átvezetni, megvalósul az egységes kommunikáció. Az egyes szövegrészek módosításának, az adatforrás és külalak meghatározásának „jogosultságszeparációja” kulcsfontosságú a hatékony dokumentum-létrehozás (lean documenting) folyamatában, amely az ügyfélszolgálati munkahelyek egyedi iratgenerálási igényeire is kiterjed. Ezek többnyire kontrollálhatatlanok manuálisan, a hagyományos Word/Excel eszközökkel.
A Docflow alkalmazási területei
Direkt marketing blokkal gazdagított számlakivonatok, számlalevelek
Biztosítási és egyéb szerződések
Felszólítások, emlékeztetők, értesítők
Helpdeskhívást követő post-call e-mail
Változás- és kárbejelentő űrlapok
Sztornó- és változáskérelem-űrlapok
Megrendelők
„A megszemélyesített dokumentumok automatizált előállítása minden iparágban más-más követelményeket támaszt – emeli ki Czifra András –, a Docflow azonban jól integrálható a vállalati alkalmazásokhoz és meglevő adatforrásokhoz (adatbázisokhoz, adattárházakhoz, vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekhez), és ellentétben a hagyományos dokumentumgeneráló rendszerekkel, az űrlapok, dokumentumok, valamint ezek kombinált előállítását is támogatja.”
„Fejlesztésünk tehát a flexibilitást, a jövőorientáltságot és a beágyazhatóságot egyaránt szem előtt tartotta, mert szerintünk ez a dokumentumkezelés jövője. Ezért hisszük, jó időben és létező igényt kielégítve jelentünk meg a Docflow-val az automatizált dokumentumkezelés piacán.”
Web: www.docflow.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- Megjelent az EMC My Documentum termékcsaládja
- Együtt fejleszt az Adobe és a Canon
- Új lehetőség SAP Business One felhasználóknak
- Vállalati szuperportál otthoni munkára
- Piacon a Docflow 1.0
- Az ABBYY továbbfejlesztette FlexiCapture szoftverét
- Irat- és Dokumentumkezelés Szakmai Szövetség alakult
- Letöltésajánló: ingyenes dokumentummenedzselő
- Új kereskedelmi igazgató a Qualysoft Informatikai Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.