Több milliós kereset web2-es portálon keresztül
Genda Csongor Zoltán, 2009. június 13. 16:03
A Dell az utóbbi időben jelentős bevételre tett szert a Twitterből, ugyanis a vállalat ott is népszerűsíti termékeit, méghozzá sikerrel.
A sors iróniája viszont, hogy a mikroblog site-on tevékenykedő cégek többsége elégedett az oldal által generált forgalommal, a Twitter üzemeltetői azonban még nem tudtak komoly tőkét kovácsolni rendkívül népszerű portáljukból.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Új Dell-szerverek Intel Xeon 7500 processzorokkal
- Hogyan tehetjük biztonságossá az online vásárlást és szerződéskötést?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Az EU-Bizottság új szabályokkal könnyíti az internetes értékesítést
- A lelküket is eladják a figyelmetlen online vásárlók
- Vállalatok a Facebookon: szabályok nélkül
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere