Internetes áruház - gyorsabban, kedvezőbb áron
A 100 nap alatt az internetre program keretében kínált internetes áruház minden, az e területen megkívánt alapfunkcióval rendelkezik: a termékek és szolgáltatások on-line megjelenítése és a többszintű termékkatalógus mellett keresőfunkció és elektronikus bevásárlókosár teszi könnyebbé a vásárlást. A rendszer on-line hitelkártyás tranzakciók végrehajtására is alkalmas. Ezenkívül a megoldás számos olyan funkciót is támogat, amely az ügyfélkapcsolatokat még hatékonyabbá teheti. Ilyen a vásárlói profilok felállítása, amelyek a visszatérő vendégek számára testre szabott szolgáltatásokat képesek nyújtani, a cross-selling, amelynek révén a rendszer automatikusan felajánlja a kiválasztott termékhez kapcsolódó kapcsolt termékeket is, ugyanakkor lehetőséget kínálhat arra is, hogy különböző, bonyolult árkedvezményeket tartalmazó akciókat is le lehessen bonyolítani rajta.
A létrehozandó internetes áruház kialakításához a Synergon két technológiát kínál. A Microsoft Site Server Commerce Edition Nyugat-Európában piacvezető az e-commerce technológiák között. Nem tartalmaz kész internetes áruházat, az általa kínált általános megoldások miatt azonban rendkívül rugalmas, ezért a testre szabás igen hatékonyan, gyakorlatilag korlátok nélkül valósítható meg.
Az Intershop termékcsalád négy terméke négy speciális szegmenset céloz meg. Az ePages kifejezetten internetszolgáltatók számára kifejlesztett portál, ahol bérleti díj ellenében bárki nyithat boltot. Az Intershop4 két változata és az Enfinity pedig különböző kategóriájú internetes áruházak kialakítására nyújt megfelelő megoldásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes áruházat épített a Synergon
- Szoftverexport marketing programsorozat
- Külföldi partnerkeresés elektronikus piacon keresztül
- A német szolgáltatók a banküzletbe akarnak beszállni
- Nagybani elektronikus piac - szeptembertől
- Synergon: újabb projektek, outsourcing és e-learning megoldások
- ASP2000: a Unisys, Microsoft, Cisco, EMC, és StorageTek közös kezdeményezése
- Vége az e-kereskedelem amerikai dominanciájának?
- 500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe
- Egy lépéssel közelebb a vezeték nélküli világhálóhoz