Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
A forgalmazásban részt vevők - azaz az előfizetéssel rendelkezők, illetve az utolsó három hónapban hívást indítók, vagy fogadók - száma 2009 augusztusában gyakorlatilag nem változott: maradt 10,662 millió. Július végén a forgalmat generáló ügyfelek száma 240 ezerrel haladta meg az egy évvel korábbit.
Az év első hét hónapjában ugyan 370 ezerrel csökkent az ügyfélszám, de az augusztusi 11,837 millió még mindig 150 ezerrel több volt a 2008 augusztusi ügyfélszámnál.
A teljes ügyfélszám alapján augusztus végén száz lakosra 118,1 előfizetés (hívásfogadásra alkalmas SIM-kártya) jutott az egy hónappal korábbi 118,6 után. A mutató egy évvel korábban 116,4-en állt, majd 2008. december végére 121,8-ra emelkedett.
A hívásfogadásra alkalmas SIM-kártyák száma alapján augusztusban a Vodafone piaci részesedése 21,08 százalékról 21,14 százalékra, a T-Mobilé pedig 44,25 százalékról 44,31 százalékra emelkedett, míg a Pannon részesedése 34,66 százalékról 34,54 százalékra csökkent.
A hívást indító és fogadó forgalom alapján augusztusban a Vodafone részesedése a júliusi 21,91 százalékról 21,94 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 44,59 százalékról 44,65 százalékra emelkedett, míg a Pannoné 33,51 százalékról 33,41 százalékra csökkent.
A három mobilszolgáltató ügyfelei augusztusban 3381 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 282 594 mobilszámot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Ismét kevesebb mobilozó októberben
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Júniusban is népszerű volt a mobilinternet
- Rekordnövekedés a mobilinternet-piacon
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Rekordmértékű csökkenés a hazai mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos élet, okos vásárlás – Xiaomi Black Friday egész novemberben!
Egész novemberben tart a Xiaomi Black Friday akciója, amely idén a „Human x Car x Home” koncepcióra épül: az okos élet és a tudatosabb döntések jegyében. A kampány célja, hogy a kedvezményes Xiaomi termékek segítségével a felhasználók teljes mértékben élvezhessék az intelligens, összekapcsolt eszközök nyújtotta élményt.
HONOR – több mint ajándék, élmény minden napra
A globális AI-eszközökre építő ökoszisztémájáról ismert HONOR sokszínű és innovatív okostelefon-portfóliója ideális ajándékokat kínál karácsony közeledtével – a technológiai újdonságokra vágyóktól és a céltudatos diákoktól kezdve egészen a kreatív fotósokig.
Szoboszlai-rajongók, figyelem! Különleges játék a Telekomtól
Ha régóta álmodsz róla, hogy megszerezd a magyar válogatott és a Liverpool sztárjának, Szoboszlai Dominiknak az aláírását, most itt a lehetőség: egy kis szerencsével akár a tiéd is lehet!
Így készül a HONOR a Black Friday-re
A közelgő ünnepi szezonban a vásárlók körében a pénzügyi tudatosság és a körültekintő költekezés kerül előtérbe, ezért a HONOR idei Black Friday kampánya is a kedvező ár-érték arányt helyezi a fókuszba.
Tízből kilenc magyar frusztrált a mobilhálózat miatt
Tízből kilenc ember számára zavaró, ha sávszélességi vagy lefedettségi problémák miatt nem tudja megszokott módon használni mobilját – derül ki egy friss, országosan reprezentatív kutatásból. A felhasználók leggyakrabban bevásárlóközpontokban, új építésű irodaházakban vagy lakóparkokban találkoznak ilyesmivel, ám kevesen tudják, ki felelős a megfelelő térerő biztosításáért ezeken a helyeken.

