Terméközön az Assono szakmai napján
Az Assono Magyarország Távközlési Kft. szakmai nap keretében, előadások és élő bemutatók segítségével mutatta be az Aastra termékeit és egyes új vállalati kommunikációs megoldásait, valamint az NEC Phillips Unified Solutions újdonságait, továbbá az Assono fejlesztését, a COMM& diszpécserrendszert.
Az Aastra újdonságai: Solidus eCare IP Contact Center 7.0 (Solidus eCare Lite, SIP ügynök); Aastra InTouch – kliens a „Unified Communications” jegyében; Aastra MX-ONE Dialog 5000 IP telefon család új tagjai; Aastra 800 szoftver (IP) alközpont; Aastra OpenCom 131/130 és A800 rendszereken; Aastra 6730i, 6731i és a csúcskategóriás 6739i SIP telefonok.
Az NEC újdonságai: az NEC SV8100 IP telefonközpont (R2 és R+ szoftver verzió, videokliens, audio- és videokonferencia, mobilitás).
Assono COMM&: érintőképernyős diszpécserrendszer az Aastra MX-ONE-hoz.
Az Aastra Solidus eCare IP Contact Center 7.0 hatékony kapcsolatközpont megoldást jelent, amelyben a bejövő és a kimenő telefonhívások, beszédhívások, internetes web együttműködés, webes csevegés, fax- és e-mail egy virtuális várósorban, valamint a CRM integráció vegyíthetők. Az egy-két kezelős rendszerektől a több száz ügynök kapacitású rendszerekig többféle megoldást tesz lehetővé.
Az Aastra MX-ONE Dialog 7000 IP sorozat új tagjai (Dialog 7433ip és Dialog 7434ip) a csúcskategóriás Dialog 7446ip (korábbi nevén Dialog 5446) mellett a Voice-over-IP segítségével költséghatékony funkciókat kínálnak az IP telefonok alkalmazása és az Aastra mobil mellék használatával, valamint könnyen integrálhatóak a meglévő IT-környezetbe. Az Aastra MX-ONE egy új központ árának töredékéért korszerűsíthető, így a frissítés az ügyfelek pénztárcája mellett a környezetet is kíméli, hiszen a korábbi MD110 központok alkatrészeinek több mint 90% -a használható az új rendszerekben is.
Az Aastra 800 kommunikációs szerver egy innovatív kommunikációs szoftver, hardverfüggetlen alkalmazás, amelyhez nem szükséges gyártó-specifikus ICT eszközök megvásárlása és Windows PC-re is installálható.
A VoIP szolgáltatók, Asterisk, 3CX és más soft IP rendszerintegrátorok között világszerte nagyon népszerű a magas szolgáltatásokat és kivételes rugalmasságot versenyképes áron nyújtó Aastra 673xi és 675xi SIP készülékcsalád. A rendezvényen a 6730i, 6731i és a hamarosan piacra kerülő csúcskategóriás 6739i készüléket ismerhették meg a vendégek. Az immáron hét készüléktípusból álló 67xxi család magyarországi disztribútora az Assono Magyarország Kft.
Az Assono saját fejlesztése az Aastra MX-ONE és Ericsson MD110 BC12 rendszerekhez kifejlesztett Assono COMM& diszpécserrendszer, mely a segélyhívások kezelése mellett az iparvállalatok, a közlekedési társaságok és közüzemi szolgáltatók számára is gyors, megbízható és testre szabható érintőképernyős kezelői felületet biztosít.
A rendezvényen Kolláth Gábor, az Aastra magyarországi képviseletének vezetője átadta Vályi Attilának, az Assono ügyvezető igazgatójának az Aastra Advanced Partner minősítést, amellyel az Assono 2009-ben is a legmagasabb hazai Aastra minősítést szerezte meg.
Az NEC Phillips Unified Solutions és az Assono együttműködése 2008 elején kezdődött. Az év első felében az Assono bevezette az IPC 100 IP hibrid alközponti rendszert, mely a 8-96 mellékállomás közötti kkv-k számára fejlesztett gazdag szolgáltatásválasztékot nyújtó rendszer, hihetetlenül kedvező áron. Az NEC SV8100 IP kommunikációs rendszer világújdonság, hazai premierje a világpremierrel szinte egy időben történt 2008 októberében. A rendszer az 50-500 felhasználót kiszolgáló IP rendszerek közül a felhasználó centrikus alkalmazásokkal és az egyedülálló, moduláris rendszerkészülékeivel tűnik ki.
Az Assono 2009-ben értékes referenciákat szerzett NEC SV8100 rendszerek telepítésével vállalati, önkormányzati és szállodai környezetben. A rendezvény résztvevői kipróbálhatták az SV8100 videokliens és videokonferencia-alkalmazást és más fejlett IP szolgáltatásokat. A telefon- és videokonferencia szolgáltatásokkal a rendszer használói utazási költséget takaríthatnak meg, mellyel csökkenthetik a környezeti terhelést. Az SV8100 kiemelkedően alacsony áramfogyasztása akár 150 ezer forint energiaköltséget takarít meg a felhasználóknak egy átlagos közepes kapacitású alközponthoz képest. Az NEC SIP DECT rendszere az NEC gyártmányok (így az IPC 100 és SV8000-es család) mellett más gyártók (pl. Cisco, Asterisk, Avaya) rendszereivel is kompatibilis.
Kapcsolódó cikkek
- Oroszok és kínaiak pályáznak az ICQ-ra
- Vodafone: új generációs IP-gerinchálózat a Ciscótól
- Elérhető a Google Voice az Apple telefonjára
- Megvette a Gizmo-t a Google
- Eladó a Skype
- Az EnterNet elindította IP televízió szolgáltatását
- Visszavásárolnák a Skype-ot az alapítók
- Letöltésajánló: Ingyen telefonálás a világ 37 országába
- VoipBuster
- Skype az iPhone-on és a Blackberry-n
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá az SAP Hungary és a Gábor Dénes Egyetem
Hosszú távra szóló stratégiai együttműködési megállapodást kötött a hazai üzleti informatikai szektor vezető szereplője, az SAP Hungary, és a sokrétű IT és gazdasági képzési portfólióval rendelkező, innovációban élen járó Gábor Dénes Egyetem. Az együttműködési szerződést az egyetem tanévnyitó ünnepségén írta alá Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója és Dr. Dietz Ferenc, a Gábor Dénes Egyetem elnöke.
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.