Ismét kevesebb mobilozó októberben
Október végén a teljes ügyfélszám alapján számítva száz főre 116,7 előfizetés - vagyis hívásfogadásra alkalmas SIM-kártya - jutott, szemben az egy hónappal korábbi 117,6-tal. A mutató értéke egy évvel korábban 117,8 volt, majd 2008. december végére 121,8-cal
eddigi legmagasabb szintjé re emelkedett.
A hívásfogadásra alkalmas SIM-kártyák alapján számítva a Vodafone piaci részesedése októberben 21,37 százalékról 21,60 százalékra, a T-Mobilé 44,19 pedig százalékról 44,28 százalékra nőtt, míg a Pannoné 34,44 százalékról 34,12 százalékra csökkent.
A forgalmazásban részt vevők azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók, vagy fogadók száma októberben 8 ezerrel 10 millió 646 ezerre csökkent. A forgalmat generáló ügyfelek száma 2008 októberéhez képest 53 ezres növekedést, 2008 végéhez képest pedig 351 ezres csökkenést mutat - derül ki az NHH jelentéséből.
A forgalmazásban részt vevők alapján októberben a Vodafone részesedése a szeptemberi 22,10 százalékról 22,16 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 44,66 százalékról 44,71 százalékra emelkedett, míg a Pannoné 33,25 százalékról 33,13százalékra csökkent.
A három mobilszolgáltató ügyfelei októberben 7390 számot hordoztak. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 297 239 mobilszámot érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- 70 százalékkal nőtt tavaly a mobilinternetezők száma
- Szeptemberben bővült a vezetékes szélessávú piac
- Augusztusban hódított a mobilinternet
- Változatlan az aktív ügyfelek száma a mobiltelefonálás piacán
- NHH: nőtt a mobilinternetezők száma júliusban
- Júniusban is népszerű volt a mobilinternet
- Rekordnövekedés a mobilinternet-piacon
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Rekordmértékű csökkenés a hazai mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
A Yettel az árvíz elleni védekezést segítve úgy döntött, hogy öt napra ingyenes korlátlan adatkeretet biztosít ügyfelei számára.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
A Rakuten Viber funkciói egyszerűsítik a rutint, és magasabb szintre emelik a produktivitást
Az új tanév kezdetével itt az ideje, hogy visszatérjünk a rutinhoz, és újra a hatékonyságra összpontosítsunk. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik vezető vállalata a modern élet követelményeihez különböző, a feladatok egyszerűsítésére és a hatékonyság növelésére tervezett funkciókkal tesz eleget.
Digitális egészség új szintre emelve
A Samsung Electronics Magyarország, a világ legnagyobb okostelefon- és fogyasztói elektronikai gyártójának hazai képviselője, stratégiai együttműködésre lép a Doktor24-gyel, Magyarország egyik vezető egészségügyi szolgáltatójával. Az együttműködés célja a magyarok egészségének és jóllétének javítása olyan digitális funkciók és személyre szabott orvosi szolgáltatások kombinációja révén, amelyek célzottan a metabolikus szindróma megelőzésére és kezelésére irányulnak.