12 milliárd dollárt ér az SAP márka

forrás Prim Online, 2009. november 27. 17:52

Az SAP a BusinessWeek/Interbrand által közzétett, 100 legjobb globális márkát jegyző listán a 27. helyezést érte el. Ezzel a tavalyi évhez képest négy hellyel javította pozícióját a szoftvercég, melynek márkaértékét 12, 1 milliárd dollárra becsüli az összeállítás.

A lista készítői megjegyzik: „ az SAP az új globális kampányával –’Eljött az ideje egy átlátható, új világnak’- azt a vizionárius, és erőteljes jelenlegi szerepét mutatja be, melyet szoftverei jelentenek az üzleti kapcsolatokban.”

Mint ismeretes, a világ üzleti folyamatainak fele érint SAP rendszereket.

 

Kulcsszavak: SAP +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség

A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.

2024. június 21. 18:25

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. 

2024. június 21. 14:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02