A Sony után az LG is piacra dobott egy OLED tévét
A nemes egyszerűséggel a puszta „OLED TV” nevet viselő készülék képernyője 15 colos, azaz nagyobb, mint a Sony XEL-1 11” megjelenítője. A készülék emellett olcsóbb is, már ha a 450 ezer forintnak megfelelő vételár olcsónak nevezhető. Az LG a Sony 2007-es, nyugodtan kísérletinek minősíthető premierjét követően jócskán kivárt, mivel a többi gyártóhoz hasonlóan egyelőre túl magasnak találta a nagyobb képernyők gyártási költségeit, az OLED pedig a jobb képminőség ellenére sem érne meg a vásárlóknak sokszoros árat egy azonos méretű LCD-hez képest.
Nagyon valószínű, hogy az LG terméke is leginkább a sajtónak szól és reklámcélokat szolgál, nem pedig rekordeladásokat célzott meg vele a dél-koreai cég. Amely egyébként a Sony mellett az OLED képernyő-technológia másik élharcosának számít, amit jól mutat, hogy a tavalyi CES kiállítás óta folyamatos rendszerességgel előrukkol egy-egy prototípussal.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- LG HR500: 85 órányi HD-felvételt lehet tárolni az új Blu-ray lejátszón
- Az LG Electronics javította eredményeit
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Újabb zenemobilt kínál az LG
- Hányni fogsz a 3D TV-től
- Újdonságok a Panasonic-napon
- LG MINI GD880: korlátok nélküli webes élmény
- zzEPG 2.6.2
- Red dot és iF formatervezési díjakat nyertek az LG telefonok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.