Az Albacomp szállíthatja a Közbeszerzések Tanácsa informatikai rendszerét
Az Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft. szállíthatja a Közbeszerzések Tanácsa informatikai rendszerét, miután nettó 77 millió forintos ajánlatával elnyerte az erre kiírt közbeszerzést - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az ajánlattevőknek tovább kell fejleszteniük a közbeszerzési adatbázist, valamint a statisztikai programot, és létre kell hozniuk a Közbeszerzési Döntőbizottságnál az e-ügyintézést. A feladat része volt - az előbbiek keretében - a rendszerintegráció, az adatfeltöltés, valamint a rendszergazdák oktatása is.
A három ajánlattevő közül az E-group ICT Software Informatikai Zrt. ajánlata volt a legolcsóbb, nettó 68,5 millió forinttal. A legdrágább ajánlatot a P92 IT Solutions Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft. tette, nettó 94,8 forinttal. A nyertes az összességében legelőnyösebb ajánlatot tevő Albacomp Kft. nettó 77 milliós ajánlata lett.
A szolgáltatás beszerzésének értékét az ajánlatkérő nettó 102 millió forintra becsülte.
Kapcsolódó cikkek
- Fellendülést vár az informatikában az Albacomp
- Erősödő 25-éves Albacomp
- A becsült díj feléért jutott mobil távközlési szolgáltatáshoz a HM
- Hitachi-Albacomp: a stratégiai együttműködés új fejezete
- A Synergon fejlesztheti tovább a Földgázszállító informatikai platformját
- Synergon: 500 milliós szerződés
- Változások az Albacomp menedzsmentben
- Egyedül a D-Link tudott megkapaszkodni a közbeszerzésben
- Az Albacomp újabb világmárkákat szervizel
- Új üzletágigazgató az Albacompnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.