Bővült a magyar mobilpiac januárban
Az NHH összegzése szerint a teljes ügyfélszám 42 ezerrel 11 millió 834 ezerre, a forgalmazásban résztvevők száma pedig 19 ezerrel 10 millió 950 ezerre emelkedett.
Január végére a teljes ügyfélszám alapján a 100 főre jutó előfizetések - azaz a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma - 118,2-re emelkedett a 2009 végi 117,7-ről. Ez a mutató 2008. decemberében érte el az eddigi csúcsot, akkor 100 főre 121,83 darab hívásfogadásra alkalmas SIM-kártya jutott, majd az érték 2009 novemberének végére 116,65-re csökkent.
A múlt hónapban a teljes ügyfélszám alapján számítva a Vodafone piaci részesedése 22,07 százalékról 22,09 százalékra, a Pannoné pedig 34,52 százalékról 34,68 százalékra emelkedett, míg a T-Mobilé 43,41 százalékról 43,23 százalékra csökkent.
A teljes ügyfélszám január végén 346 ezerrel maradt el a 12 hónappal korábbi szinttől, míg a forgalmazásban résztvevők azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók, vagy fogadók - száma alig 18 ezerrel.
A forgalmazásban résztvevők száma alapján januárban a Vodafone a decemberi 22,54 százalékról 22,61 százalékra, a Pannon pedig 33,03 százalékról 33,04 százalékra növelte piaci részét, míg a T-Mobile részesedése 44,43 százalékról 44,36 százalékra csökkent - közölte az
NHH.
Kapcsolódó cikkek
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- A kábelmodemes előfizetések húzzák a szélessávú piacot
- Kivizsgálja az NHH a T-Mobile pénteki üzemzavarát
- Kerüljük el a sokkoló mobilinternet-számlákat!
- Tovább zsugorodik a mobilpiac
- A mobilszámok nem változnak, de jövőre a teljes számot kell tárcsázni
- Jogerős a mobiltender lefújása
- Több mint 300 ezer ügyfél tűnt el a mobilpiacról 2009 első félévében
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.