Újdonságok a Novell éves, nemzetközi BrainShare konferenciájáról
A Novell számos újdonságot mutatott be éves BrainShare felhasználói konferenciáján.
Az egyik új megoldás, amit a BrainShare résztvevői próbálhattak ki először, a valós idejű, vállalati felhasználóknak készült Novell Pulse csoportmunka-támogató rendszer előzetes verziója. Emellett bejelentették a Novell ZENworks Configuration Management munkaállomás kezelő virtuális appliance (szoftverkészülék) elérhetőségét, amely az asztali számítógépek, a vagyongazdálkodási eszközök és a javítások (patchek) felügyeletét végző plug-and-play megoldás. Néhány további fontos fejlesztés is elkészült a ZENworks alkalmazásokhoz, amelyekkel az ügyfelek könnyebben térhetnek át a Windows 7 operációs rendszer használatára. Bemutatták a következő generációs Novell ZENworks 11 előzetes technológiai verzióját is, amely a végpontbiztonsági és a felügyeleti megoldásokat egyetlen, könnyen felügyelhető konzolba integrálja. A bejelentések sorát a Novell Data Synchronizer Mobility Pack előzetes technológiai verziója zárja, ami a GroupWise Mobile Server utódjaként a GroupWise csoportmunka rendszerben tárolt e-maileket, naptárbejegyzéseket és címjegyzék adatokat szinkronizálja az ActiveSync-et támogató készülékekkel, mint például az Apple iPhone.
Kapcsolódó cikkek
- 2,2 milliárd dollárért felvásárolták a Novellt
- Valós idejű, vállalati, közösségi együttműködést nyújt a Novell Vibe
- Határokon átívelő nyílt forráskódú együttműködés a Novell által támogatott openSUSE konferencián
- Felhőtlenül a felhőben – a Novell megoldásaival
- Közösségi szolgáltatásokkal hódít a mobileszközökre optimalizált Smeegol
- Adatszinkronizáció Novell Mobility Pack-el
- A VMware felvásárolja a Novell-t?
- Ingyenes adok-kapok: megnyílt a SUSE Gallery, a Linux-alapú szoftverkészülékek tárhelye
- Novell-siker a CEU-n ZENworks alkalmazásvirtualizációval
- Novell: rendszergazdai tevékenység szoftver felügyelete Unix és Linux platformon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.