Virtuális workshop a szuperportálról
A Polygon bemutatta az IBM web2.0-ás technológiáit
Web 2.0-ás virtuális workshopon mutatta be az IBM web 2.0-ás technológiáit a kék óriás legnagyobb hazai partnere, a Polygon Informatikai Kft. április 13-án. A külsőségeiben, grafikájában is egy valódi rendezvényhelyszínre hasonlító webes felületen a szuperportál építőelemeivel és azok összeépítésével ismerkedhetnek meg a szakemberek.
A virtuális workshop előadásai az IBM legújabb, web 2.0-ás programjainak vállalati hasznosítását mutatták be. Így részletesen beszéltek a vállalati blog, a céges wikipedia működtetéséről; találkozók, csoportnaptár, csoportmunka szervezéséről; a projektkövetés menedzseléséről (Lotus Quickr). A Polygon demonstrálta a vállalati közösségi háló elindítását, kezelését, a személyes kapcsolatok, a szakmai közösségépítés módját (Lotus Connections). Részletesen bemutatták a videokonferencia tartásának lépéseit, a munkatársak közötti azonnali üzenetek racionális szervezését is (Lotus Sametime).
Az érdeklődők megismerkedhettek továbbá a WebSphere portálkörnyezettel. Ez utóbbi képes arra, hogy − többek között a fenti alkalmazások integrációjával − egyfajta „szuperportálként” egyesítsen, és böngésző felületen kínáljon minden olyan alkalmazást, melyre a céges felhasználónak szüksége lehet, miközben a végsőkig kiaknázza a web 2.0-ás fejlődésben rejlő lehetőségeket. A mintegy 3 órás eseményen ez utóbbiak jelentőségével is külön előadás foglalkozott.
A Polygon virtuális workshopján az előadások rögzített hanganyagát, illetve a hozzájuk készült prezentációt a résztvevők az interneten keresztül nézhették, illetve hallgathatták meg, eközben egy chat felület segítségével beszélgethettek az előadókkal. A szakemberek az esemény ideje alatt végig online állapotban voltak, azonnal válaszoltak az előadások közben vagy után felvetődő kérdésekre. A nagy különbség tehát amellett, hogy a résztvevőknek nem kellett utazással töltenie az időt, hogy az érdeklődők bármikor, akár az előadás alatt is feltehették kérdéseiket anélkül, hogy megzavarták volna a prezentációt. További értékes előny, hogy a kérdéseket nem feltétlenül kellett a nagy nyilvánosság előtt feltenni.
A virtuális workshopon elhangzottak teljes egészében utólag is megtekinthetők a www.polygon.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- A pápa áldását adta közösségi oldalakra, de óv is tőlük
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
- Internetes radírral törölhetők a világhálón felejtett fényképek
- Mutasd a Facebook-portréd, megmondom ki vagy!
- WiFi-kártyát a fényképezőgépekbe
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- A Facebook levédi a "face" szót
- Anyatejelosztó szoftvert terveztek az IBM programozóversenyén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.