Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Kovács Attila, 2010. május 5. 16:40

A Magyar Telekom 2010. május 17-étől kedvezményes árú villamosenergia- és földgázszolgáltatást kínál a telekommunikációs szolgáltatásait igénybe vevő lakossági ügyfelei számára Budapest XVIII. kerületében, Miskolcon, Szegeden, Székesfehérváron és Szombathelyen. Az energiakereskedelmi szolgáltatás az üzleti ügyfelek részére is elérhető. Az energiapiacra történő belépéssel az ország legnagyobb távközlési szolgáltatója nem kívánja gyökeresen átalakítani az energiapiaci viszonyokat, hanem - szolgáltatási körét tovább bővítve - jelenlegi és leendő ügyfeleinek kínál többletértéket.

A Magyar Telekom május 17-étől kedvezményes áram- és földgázszolgáltatást indít lakossági ügyfelei részére négy nagyvárosban: Szegeden, Székesfehérváron, Szombathelyen, Miskolcon és ezen városok vonzáskörzetében, valamint Budapest XVIII. kerületében. Az üzleti ügyfelek részére az ország teljes területén lehetőséget biztosítanak az igénybevételre. A T-Systems ügyfelei közül a kis- és középvállalatok meghatározott körét 2010 áprilisától közvetlenül keresik fel ügyfélmenedzsereink, hogy energiaszolgáltatási ajánlatainkat ismertessék.

A bejelentés sajtótájékoztatóján Christopher Mattheisen, a cég elnök-vezérigazgatója elmondta, a kedvezményes árú villamosenergia- és földgázszolgáltatást azoknak kínálják, akik a cég lakossági telekommunikációs szolgáltatásait (T-Home internet és/vagy telefon és/vagy TV) is igénybe veszik.

Az elnök-vezérigazgató az energiapiacra történő belépés kapcsán a továbbiakban elmondta: "Az új szolgáltatásnak köszönhetően a telekommunikáció mellett ügyfeleink otthonába visszük az energiát is - így biztosítjuk az otthon fényét és melegét. A Magyar Telekom alaptevékenysége természetesen továbbra is a telekommunikáció, amelyet most kiegészítünk az energiaszolgáltatásokkal. A széles ügyfélkörünk egyúttal kiépített bizalmat, megszokott értékesítési pontokat jelent és azt az előnyt, hogy mindent egy helyről, a megbízható szolgáltatótól lehet beszerezni. Sőt, a szolgáltatóváltással kapcsolatos teendőket is elintézzük az ügyfeleink helyett. Az új piaci területek felé történő nyitással előfizetőink elégedettségét, kényelmét és lojalitását szeretnénk növelni."

Az energiakereskedelmi szolgáltatás az üzleti ügyfelek részére is elérhető, de őket egyedileg keresi meg a társaság, s rájuk nem vonatkozik a területi korlátozás. Az elnök-vezérigazgató szerint 5(áramdíjból)-8 (gázdíjból) százalékos megtakarítást is elérhet egy ügyfél, ha az energiavásárlást kombinálja Magyar Telekom szolgáltatásainak vételével. A társaság azt tervezi, hogy az év második felében területileg is bővíti az energiaszolgáltatási portfólióját. A Magyar Telekom a szolgáltatást az E.ON-nal, mint stratégia partnerrel közösen nyújtja.

A bejelentés sajtótájékoztatóján elhangzott további fontosabb információk.

1. a komplex szolgáltatást szerződéskötést követően két hónappal való indulással, minden meghirdetett helyen a Magyar Telekom nyújtja;
2. számlázni is csak a Magyar Telekom fog, mégpedig havidíjas rendszerben;
3. a T-Home-osoknak a komplex távközlési-energia szerződés nem jelent majd új hűségprogramot;
4. a Telekom az energia szektorba való belépésével 2-3 éven belül 3-5 százalékos részesedésre számít a hazai energiapiacon;
5. 1-2 éven belül be szeretnék vezetni energiát is tőlük vásárló ügyfeleik részére a "smart metering" online energiafogyasztási mérési szolgáltatást is;
6. a Telekom vezetése gondolkodik azon, hogy a vállalat a közeljövőben valamilyen hasonló szerepet vállaljon az egészségügy és pénzügy területén is,
7. az érdeklődők, illetve a már velük szerződött ügyfelek minden további ügyintézése a T-Pontokban és T-Home partnerüzletekben, illetve díjmentesen a 1412 lakossági, illetve a 1435-ös üzleti telefonszámos ügyfélszolgálaton lehetséges
8. a T-Home önálló áram-és gázszerződéssel rendelkezik,
9. az "induló" öt helyen jelenleg összesen mintegy 55 ezer T-Home előfizető található.


 

Kulcsszavak: Magyar Telekom +céginfo

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar cégeknél háttérbe szorul a digitális átalakulás

A K&H 2024 második féléves innovációs index kutatása szerint a magyar vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban. A megvalósult innováció alindex jelentős csökkenést mutatott, és a digitalizáció is megtorpanni látszik, ahogy kimerülni tűnik a mesterséges intelligencia-láz is. A vállalatok rendkívül óvatosak és egyre kevesebb erőforrást fordítanak új termékek, szolgáltatások és digitális megoldások fejlesztésére, ami hosszú távon versenyképességi kihívásokat jelenthet.

2025. február 17. 10:04

Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében

Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.

2025. február 16. 17:21

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás

A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg. 

2025. február 16. 12:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54