Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
Az új erőforrásoknak köszönhetően a partnerek hatékonyabb Oracle megoldásokat hozhatnak létre az alkalmazásoktól egészen az adattárolásig.
A teljes cikk a Business Online-on olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Egy toll, ami okosabb, mint a Word
- Országos Ethical Hacking képzés diákoknak
- Új, terhelés-optimalizált vállalati IT megoldások a Delltől
- Kompas 2013: különös kihívás a régió vezetőinek
- Keresik az ország legjobb matematika- és fizikatanárait
- 490 kilotonna CO2-t bocsátott ki az SAP tavaly
- Zöld Informatika a BGF képzésein
- Újabb rekordévet zárt az SAP
- Új, egységes vállalatirányítási rendszert vezetett be az MVM Csoport
- BME - NISZ együttműködési megállapodás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.