A banki szolgáltatásokban is a mobil a népszerű
Mobiltelefonon vagy videokommunikációs eszközökön keresztül szeretne pénzügyi tanácsokat kapni az úgynevezett internetes generáció, vagyis a fiatalok és a középkorúak. A 60-es évek előtt született generációk körében tapasztalt alig egyharmados arányhoz képest az internet-generáció tagjainak több mint fele rendelkezik videokamerával. Ennek a korosztálynak mintegy ötöde naponta többször is ellátogat a YouTube-ra, s az már nem is meglepő, hogy 97 százalékuk használ mobiltelefont.
A Cisco felmérése szerint az internet-generáció a video- és a virtuális, közösség-alapú pénzügyi tanácsadást részesíti előnyben. Az 1960 előtt született generációk körében mért 17 százalékkal szemben a gyakran internetező fogyasztók közel 40 százaléka jelezte, hogy érdekli a hirdetőkkel folytatott videokommunikáció lehetősége. Az ehhez a korosztályokhoz tartozók 40 százaléka használ valamilyen – elsősorban a bankok által kínált – web-alapú alkalmazást arra, hogy felügyelje a kiadásait, csökkentse az adósságait, illetve maximalizálja hosszú távú megtakarításait.
Mindebből a kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy az internetes generáció igényei jelentős hatással lesznek a banki szolgáltatások jövőbeni alakulására, s ez akár újabb bevételi forrásokat is generálhat a pénzintézeteknek.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai rendőrök felhatalmazás nélkül kutathatnak a mobiltelefonokban
- Leonardo pixelekre bontva
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Disznóvágási demokrácia: szavazás neten a halálba küldendő sertésre
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Digitalizálják a Szabadkai Városi Könyvtár dokumentumait
- Apróhirdetési körkép: A többség már online csinálja
- Irodalmi hősök fantomképeken
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.