Tör előre a mobilsereg
![](/download/viewattach/78020/1/40/235343-1553911416.jpg)
A mobilpiaci trendek sorában Alistair Hill, a comScore cég vezető elemzője az internethasználat alakulását is vizsgálta. Európában Anglia, Franciaország, Németország, Olaszország és Spanyolország tapasztalatait hasonlították össze az Egyesült Államokéval. A tengerentúlon a mobil háromféle lehetséges használati módja, vagyis a beszélgetés, az SMS, valamint a média (azaz internetezés, letöltések) nagyjából egyenlő arányban oszlik meg (32-31-37%). Európa a mobilmédia használatában együtt jár az amerikaiakkal (szintén 32%), ugyanakkor ideát – a beszélgetés rovására – igen erős, 55%-os az SMS aránya. A mobilmédia használatában azonban hamarosan megelőzhetjük az USA-t, a felhasználók száma ott évente 8, míg az EU5 országokban 19%-kal gyarapodik.
A mobilinternet folyamatosan növekvő népszerűsége ellenére az asztali PC még mindig fölényesen vezet. Míg a világhálóra hagyományos módon, vezetékkel csatlakozók átlagosan havi 30 órát töltenek a monitor előtt, addig a mobilon internetezők ennek csupán tizedét, azaz 3 órát (a Symbian használói 7 órát, az androidosok közel 10 órát). Ugyanakkor például a Facebook népszerűbb a mobilosok körében. Ők naponta 45 percet töltenek el itt, és havonta átlagosan 43 alkalommal keresik fel az oldalait, szemben a PC-sek napi 32 percével és havi 35 látogatásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenornál már indul a karácsonyi akció
- Mobile World Congress nemzetközi mobilipari kiállítás Barcelonában
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Az okostelefonok éve lesz 2011
- KSH: csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
- Nő a mobiltelefonok forgalma, csökken a készülékek ára
- T-Mobile: Biztosítás mobilra
- Közelíti az ötmilliárdot a mobilcsatlakozások száma világszerte
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma, de mérséklődött a forgalom
- KSH: tovább nőtt a mobilosok, csökkent a vezetékesek száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
Stúdió kaliberű portréfotózási képességekkel érkezik a HONOR 200 termékcsalád
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon-márkája ma a párizsi Hipódromo de París-Longchamp helyszínén egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. Az eseményen – amelyen több mint 800 európai újságíró és partner vett részt – a vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a HONOR 200 és a HONOR 200 Pro.
Az érettségire való felkészülésben is jól jöhetnek az okostelefonok
Az emelt szintű szobeli érettségik már nagyban zajlanak, alig két hét múlva pedig a középszintűek is elkezdődnek. A diákok számára fontos, hogy koncentráljanak, összeszedjék gondolataikat, és rendezetté tegyék hétköznapjaikat az ideális felkészüléshez. A HONOR által ajánlott alkalmazások pontosan ebben segítenek.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.