Adatvédelmi start-up céget vásárolt a Check Point
Az internetbiztonság terén tevékenykedő Check Point felvásárolta az adatbiztonsági terület egyik vezető magánvállalatát, a Liquid Machines-t (LM).
A cég termékei megvédik a különböző dokumentumokban tárolt szellemi tulajdont és az érzékeny információkat a jogosulatlan használattól, módosítástól, lopástól és az adatvesztéstől. Az adatvédelemre specializálódott LM a dokumentumtitkosítás, illetve a tartalombiztonság terén 12 már bejegyzett, illetve folyamatban lévő szabadalommal rendelkezik. A CP a jelen felvásárlásnak köszönhetően tovább bővíti széles körű adatvédelmi portfolióját.
A Check Point adatvédelmi stratégiájának fókuszában az adatok, azok teljes életciklusára kiterjedő védelme áll. A vállalat teljes körű merevlemez-titkosítása megvédi az elveszett vagy ellopott gépeken tárolt adatokat, a VPN használatával bármely hálózat biztonságos és titkosított kommunikációs csatornává alakítható, míg a nem rég bejelentett adatvesztéssel kapcsolatos védelmet nyújtó termékek meggátolják az érzékeny adatok kiszivárgását. Az Liquid Machines technológia részét képezi a Check Point jövőbeni termékcsomagjainak, és lehetővé teszi a dokumentumok biztonságos megosztását.
A Liquid Machines egy Egyesült Államokbeli vállalat, központja Walthamban (MA) található. A 2001-ben alapított cég piacvezető a vállalati jogosultságkezelés terén, ügyfelei között megtalálhatóak a pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó, illetve közmű és ipari területeken működő Fortune 100 vállalatok.
Gil Shwed, a CP alapító vezérigazgatója szeint a Liquid Machines átvételének köszönhetően jelentősen bővül a CP adatvédelmi portfóliója. Véleménye: az LM a végpontok közti adatvédelem területén a legjobb technológiát kínálja és a Check Point biztonsági architektúra szerves részét fogja képezni.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.