Erősen nőtt a Yahoo nyeresége a második negyedévben
Adózott eredménye 213,3 millió dollár (166 millió euró) lett az egy évvel korábbi 141,4 millió dollár után, bevétele 2 százalékkal, 1,6 milliárd dollárra nőtt. A harmadik negyedre a cég 1,57-1,65 milliárd dollár közti bevételt vár.
A Yahoo 2009-es adózott eredménye 598 millió dollár, részvényenként 42 cent volt, 6,46 milliárd dollár bevétel mellett. 2008-ban 419 millió dollár, részvényenként 29 cent nyereséget ért el a cég, és 7,21 milliárd dollár bevételt.
A Yahoo legfontosabb bevételi forrása a hirdetés. A gazdasági válság idején a vállalati szektor nagymértékben visszafogta hirdetési kiadásait, ami tovább fokozta az egyébként is gondokkal küszködő Yahoo nehézségeit. A Google keresőmotoros hirdetési üzleti modelljének sikere az elmúlt években komoly versenyt támasztott a Yahoo szolgáltatásainak.
Kapcsolódó cikkek
- 600-700 dolgozótól válik meg a Yahoo
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- A Yahoo költségcsökkentésből 8 százalékkal növelte profitját
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Ismét elküldene pár száz dolgozót a Yahoo
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Távozik a Yahoo pénzügyi igazgatója
- A vártnál kisebb a Yahoo vesztesége
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.